|
Køb af Boxer box uden binding ? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
E.Larsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 482 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-August-2012 kl. 11:50 |
||
Hvilken box HD dur til Boxer ?
Helst med optagelse via ekstern hardisk + T1 + T2 godkendt
Jeg er kunde hos Boxer for 3. år og vil købe boxen uden binding.
underforstået: ikke bruge larmende boxe til overpris !
s.u.
|
|||
![]() |
|||
Ham_Der ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Det kan f.eks. være
http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/digital-tv/digital-modtager-receiver/BXRHD2/humax-digital-tv-receiver-bxr-hd2 De skriver dog, at den kun har en tuner, hvilket betyder, at den ikke kan vise et og optage noget andet samtidig. |
|||
![]() |
|||
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
||
Hvilken tuner er der i TV'et? MPEG4-tuner? Fordi, så KUNNE du jo se noget DR, mens boksen optager... |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
Så er der jo "storebror" Humax BXR-HD+, som har to tunere
|
|||
![]() |
|||
E.Larsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 482 |
||
Fejler ikke noget, og kan ikke nænne at smidt det ud.
![]() |
|||
![]() |
|||
||
flere fortalt mig
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
![]() |
|||
![]() |
|||
||
Der er ingen boxe der er fejlfri ... ?
Jo, jeg har haft en i 3 år
Indtil de fjolser i jan. lavede system om, ku de d.f.h. bare lade være med at lave om
det hander nok om penge.
De boxe der er foreslået er fyldt med problemer.
jvf. Tænk og Digital Tv.
Triax, som blev rost at Flatpanels til 5 stjerner, blev hurtig en tur i rendestenen.
Jeg søger...eller smider PX 80 i rendestenen og køber et sommerhus TV
Sørgeligt, at de indfører systemer som ikke virker- tvært om
![]() |
|||
![]() |
|||
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
||
Har du prøvet den . Den jeg har kører faktisk ganske glimrende,selvfølgelig er der altid nogle der kan forbedres. Mvh. |
|||
![]() |
|||
||
Jeg hører fra flere at de har problemer, kan skyldes manglende opdatering ?
Læs hvad Flatpanels skriver efter testen:
OPDATERING:
Der er brugere, der oplever problemer med den aktuelle firmware, og derfor kan recordere.dk p.t. ikke anbefale at man køber boksen alene udfra denne anmeldelse. Recordere.dk testede boksen på en tidligere firmware, der ikke har de mange problemer som brugerne oplever nu. Max Nordic har en FAQ, hvor man kan følge med: Se her., ligesom Max Nordic i samarbejde med recordere.dk's brugere her vedligeholder en tråd i forumet om nuværende og kommende rettelser. Læs mere her Læs mere: http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=5181&zoneid=1#ixzz23PV6KQdv |
|||
![]() |
|||
||
Læs hvad en bruger skriver:
Efterhånden har jeg også mistet troen.
BXR HD altså den model uden harddisk er allerede ved at blive erstattet af en nyere model.
Den mangler også en opdatering.
Monstro BXR HD+ bliver skiftet ud med en ny model???????
Så er det sikkert slut med nye opdateringer.
Forstår ikke hvordan de har råd til at vente med ny software.
Jeg kan ikke anbefale boksen/Humax til nogen før softwaren er opdateret.
Når man betaler 3000,- for en boks der ikke koster meget mere end et par skåle ris at producere.......
Så har man en forventning om at softwaren fungerer. Synes du man skal købe en Humax? |
|||
![]() |
|||
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
||
@E Larsen
Nej jeg synes ikke du skal købe en Humax . ![]() Men om Humax er være eller bedre end andre tvivler jeg på. Du kan jo prøve at læse om Samsung / LG ,der er vist også problemer ![]() Mvh. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |