|
Køb af Boxer box uden binding ? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Dotman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 194 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Der er ikke noget galt med systemet, 90% er fejl 40!
|
||
![]() |
||
Dotman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 194 |
|
Jeg har ingen problemer og det er langt fra alle med HUMAX der har haft de problemer, det er som om at det kan spores til en bestemt produktion og seneste nyt er også at der kommer en ny opdatering her lige om snart, da man har fundet en softwarefejl på en del af chipsætne.
|
||
![]() |
||
Infinity ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
|
Normalt får man en klækkelig rabat når man binder sig, er dog pt ikke helt ajour med alle priser, efter de har lavet det hele til en god gang rod, hvor du kan forhandle dig frem til priserne.
Men hold dig til Sagemcom - det er det eneste der virker 100% og det er det eneste mærke supporten bliver oplært ordenligt i.
Og nej jeg har ikke (længere!) noget med Boxer at gøre og heller ikke Sagem.
|
||
mvh Infinity
|
||
![]() |
||
Infinity ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
|
Jeg har hørt om store problemer med Triax, Humax, Sagem, Samsung og Denver.
|
||
mvh Infinity
|
||
![]() |
||
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
|
Jeg siger der vist også problemer. http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=112434&PN=4&title=lg-hr925n. Og du har jo nævnt alle de andre. Nu kan der være mange former for problemer,alt afhængig af hvad man forventer af boksen. Mvh. |
||
![]() |
||
filmfreak ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1398 |
|
Jeg har nu heller ikke nogen (væsentlige) problemer med min Humax humax bxr-hd+. Faktisk den box jeg har haft som fungerer bedst ! Dog lidt en skam at man kan ryge ud af favoritlisten ved at benytte nummertasterne på remoten. Håber der kommer en rettelse til dette. Den fejl du nævner Dotman ,og som der kommer en opdatering til, er det den der gør at boxen sommetider siger at der pludselig ikke længere er adgang til kanalen (som oftest TV2) når man zapper over på den ? |
||
![]() |
||
|
Der er ikke noget rabat ved binding som nu kun er 6 mdr. imod før 12 mdr.
Så der er ikke mere rod end prisen er hvad prisen er for hardware, det kan umuligt være nemmer!
|
||
![]() |
||
|
Der er flere fejl, om lige den variant også bliver rettet ved jeg ikke, men lige den fejl med chipsæt, handler om Humax manglende evne til at opdater/skrive til boxerkortet, så det ikke lukker ned, så man skal bytte sit kort i en evighed eller opdater det i en anden enhed.
|
||
![]() |
||
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
|
Oplever det samme på min Sony TV,så det er ikke bare Humax,der har et det problem. Mvh. |
||
![]() |
||
E.Larsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 482 |
|
Du har nok ret, det er jo nødvendig at få support...for mange
Sagemcom : har det noget med storindkøb at gøre ?
hver gang jeg skal i sommerhus kontakter jeg Boxer
Det er åbenbart nødvendig her efter jan 2012
De 3 forrige år ....0 problemer , tro mig
Humax er suveræn den bedste box siger alle, også i test
Der kommer en ny og billigere ved årets udgang, med
mindre finesser.
Jeg er mest til Humax med 500 HD (har talt med Humax idag)
Ny opdatering er lige på trapperne.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |