|
Køb af brugt media center |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Yascin ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-April-2010 Status: Offline Point: 42 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-September-2012 kl. 20:14 |
Jeg har mulighed for at købe et brugt media center med følgende specs
Bundkort: Asus P7H55-M CPU: Intel I3-540 RAM: 2x2GB Harddisk: Seagate Green 1TB DVD-Brænder Not Only TV LV3H DVB-T tuner kort. Jeg har selv 2 Dvb-c tunere som skal bruges sammen med det.(bruger ikke Dvb-t) Spørgsmålet er så om det kan yde det jeg forventer. Det skal sættes direkte til tv i stuen og derudover tilsluttes til 2extendere i 2 værelser. Der skal altså kunne stramme 2 live tv til 2 forskellige steder på samme tid.Og helst 1080 til begge to på samme tid. Kan dette lade sig gøre med det setup. Glemte at skrive at det er Windows media center jeg vil benytte.
Redigeret af Yascin - 21-September-2012 kl. 21:00 |
|
![]() |
|
Yascin ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-April-2010 Status: Offline Point: 42 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er der ikke nogen der kan give råd omkring om specs er helt ude i skoven.
|
|
![]() |
|
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
Umiddelbart ser det ok ud - cpu'en kan ihvertfald klare jobbet. Dog bør du måske lytte lidt til mediecentret inden køb, da dette jo er lidt afgørende, hvis det skal stå ved siden af tv'et.
Hvilke extendere ønskes brugt ?
|
|
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
|
![]() |
|
I øjeblikket er det 2 xboxe, den i børneværelse vil jeg beholde, men tænkte på at få en dma2100 til det andet værelse, men er ikke sikkert på om det er godt valg(kan den hd) og hvad andre alternativer der er.
Er godt klar ovre at det brugte media center er med blæser' men hvis den bare er nogenlunde stille går det vel nok |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
Mener at dma2100 ikke er anvendelig i dag, fordi den ikke kan dekode mpeg4-data, derfor må der bruges en xbox i stedet..
|
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
![]() Der røg den mulighed
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |