|
Køb af brugt tv - kan det betale sig? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Master_Geek ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 633 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Oktober-2014 kl. 08:45 |
|
vi skal have et nyt tv i str 46"-50" som skal bruges til tv, film og PS4. Jeg har tænkt om på om det kan svare sig at finde et brugt tv? Vil bruge max 6000kr, så vil man kunne få et godt tv brugt til eksempelvis 3000-4000kr?
Har kigget på dba.dk, men der er jo flere tusind at vælge imellem, så er der nogen modeller der er værd at gå efter? 3D og afspilning af film filer gennem USB er også krav. Håber nogen har nogle anbefalinger. |
||
![]() |
||
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg syntes ikke det kan svare sig, de fleste der sælger brugt har en høj forventning til prisen fordi de selv har købt dyrt.
Du kan få et meget rost Sony til lige over budgettet; |
||
![]() |
||
Master_Geek ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 633 |
|
Har faktisk også set på netop den.
Men hvis man nu presser prisen ned på en brugt, er der så nogen der er værd at se på? |
||
![]() |
||
hjernemadsen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 267 |
|
Sony 50W805B er ofte på tilbud til 5.000 (det har lige været det), så hvis du har tålmodighed til at vente lidt kan du få det til en lavere pris.
Jeg vil heller ikke anbefale at købe brugt, da priserne ofte er alt for høje.
|
||
![]() |
||
|
Vi har et 40" Samsung 3D fra deres Serie 6', så det haster ikke så meget da. Jeg holder øje med tilbud. Skal man kigge i Elgiganten efter det tilbud eller andre steder?
|
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
|
Jeg er ikke nødvendigvis helt enig. Ofte kan man være heldig at købe et high end TV til de priser der rotere her. Det man jo så skal sikre sig er jo hvorledes det er behandlet, hvor mange driftstimer osv.
|
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
Rsp1979 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
|
Hej Hjernemadsen, hvilken foretning har haft den til 5000 ? :-)
|
||
![]() |
||
hjernemadsen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 267 |
|
Ifølge Tilbudsjagten på Flatpanels var det Wupti. Bilka har også tidligere haft det på tilbud, de solgte endda nogle 55" til samme pris som 50". Det gælder bare om at følge med i tilbudsaviserne og på Pricerunner m.v.. De sidste 2 TV jeg har købt var ud fra kortvarige tilbud som jeg fandt ved at følge prisen på Pricerunner dagligt i en periode. Du kan også følge prisudviklingen og oprette en prisalarm. Ofte varer disse tilbud kun i få dage.
|
||
![]() |
||
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
|
Elgiganten havde også det tilbud på Sony KDL50W805BBN i forrige uge til kr. 5.000,-
|
||
![]() |
||
binne ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-April-2009 Sted: Vallensbæk, KBH Status: Offline Point: 435 |
|
jeg har også kigget brugt, men synes heller ikke det ka betale sig. Så skal du kigge herinde, hvor folk måske bliver sat på plads når de prissætter.
Hvis du kigger på DBA så vil et samsung es 55" koste mere end et tilsvarende nyt, fordi folk måske har købt til 18 kilo og så mener 10 kilo er fair nu. René |
||
![]() |
||
tosa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 887 |
|
Man skal vel også regne med, at folk prissætter med det formål at forhandle om prisen.
|
||
![]() |
||
binne ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-April-2009 Sted: Vallensbæk, KBH Status: Offline Point: 435 |
|
Ja men hvis udgangspunktet er det samme som nypris, så tænker jeg at vi allerede er for langt fra hinanden. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |