recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køb af brugt tv - kan det betale sig?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Køb af brugt tv - kan det betale sig?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Master_Geek Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 633
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Master_Geek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2014 kl. 19:53
Det lyder vist til jeg skal se efter et nyt.

Er der iøvrigt nogen der ved om det Sony 50W805B kan afspille film fra USB harddisk og hvilke formater den tager? Og hvad med lyd, både Dolby og dts,
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2008
Point: 1924
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2014 kl. 23:21
Kan kun tilslutte mig koret der anbefaler køb af nyt.
Har selv for nylig kigget brugt. Men det er helt håbløst. Folk har givet 15-20k for måske ét år siden og forventer så at de skal have minimum 10k (og så har man som køber gjort årtiets handel (efter deres mening)).
I mellemtiden er den nyere version af skærmen faldet til 8-10k som nyt, men det påvirker på ingen måde deres forventninger til brugtprisen på deres skærm...
Til top
tosa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Juli-2007
Sted: Denmark
Point: 887
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tosa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2014 kl. 00:45
Jeg har ikke selv prøvet at købe brugt TV, men hvis folk forventer mere, end hvad man kan købe til i forretningerne i dag, er de heller ikke helt skarpe - medmindre de rent faktisk får mere, end hvad man kan finde dem i butikerne til i dag. I så fald er det køberne der burde skamme sig.
Men der er sikkert mange købere, der har købt kort efter lanceringen af nye modeller, og ikke har set, at deres TV er faldet med 5-8.000 (for nogle topmodeller) fra de købte til omkring lanceringen af de nye modeller ca. 1 år senere.

Jeg forstår dog ikke hvorfor man vælger at sælge et 1 år gamelt TV. Så har man enten ikke sat sig godt nok ind i hvad man ville have fra start, eller også har man for mange penge, og vil bare have det nyeste nye (Apple forbrugere hører for manges vedkommende til i sidste kategori, og derfor får man sjældent ret meget for ældre Apple produkter).

Redigeret af tosa - 16-Oktober-2014 kl. 00:48
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu