recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køb af de sidste Panasonic Plasma
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Køb af de sidste Panasonic Plasma

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Lofferen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-December-2007
Status: Offline
Point: 452
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lofferen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2014 kl. 11:32
Hej HR

Jeg tror næsten sikkert at jeg køber ST60 som reserve for mit pioneer, kan du skrive de indstillinger du har valgt så vil jeg blive rigtig glad.

Har du købt hos komplett.dk??

Henrik
Til top
Lofferen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-December-2007
Status: Offline
Point: 452
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lofferen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2014 kl. 13:05
Hej Naiera

tak for dit svar, jeg har nu efter mine overvejelser besluttet at vente lidt og købe 50 tommeren ST 60, end at ofre 5000 på en 42, som du skriver burde min pioneer 428 XD holde noget endnu.*S* smiler.

Ved du ved den lejlighed om mit Vogel vægbeslag kan bruges til 50 tommer plasma fra pana. eller skal jeg investere i et nyt.

Specifikationer er nedenfor:
Main Color: Silver/Anthracite
•Min. size: 42 "
•Max. size: 70 "
•Max. weight: 100 kg
•Min. distance to the wall: 59 mm
•Close to the wall, while leaving sufficient room for air circulation
•Pre-assembled - install in just 3 easy steps
•Universal - complies with VESA MIS-F, 950, 550

God dag
Henrik
Til top
Lofferen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-December-2007
Status: Offline
Point: 452
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lofferen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2014 kl. 13:06
Hej Naiera

tak for dit svar, jeg har nu efter mine overvejelser besluttet at vente lidt og købe 50 tommeren ST 60, end at ofre 5000 på en 42, som du skriver burde min pioneer 428 XD holde noget endnu.*S* smiler.

Ved du ved den lejlighed om mit Vogel vægbeslag kan bruges til 50 tommer plasma fra pana. eller skal jeg investere i et nyt.

Specifikationer er nedenfor:
Main Color: Silver/Anthracite
•Min. size: 42 "
•Max. size: 70 "
•Max. weight: 100 kg
•Min. distance to the wall: 59 mm
•Close to the wall, while leaving sufficient room for air circulation
•Pre-assembled - install in just 3 easy steps
•Universal - complies with VESA MIS-F, 950, 550

God dag
Henrik
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu