|
køb af docking station |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
frederik4780 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-Juli-2014 Sted: stege Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Juli-2014 kl. 15:15 |
hej jeg har gået i et stykke tid nu og tænkt over om jeg skulle købe en docking station, jeg har mest tænkt på Bang & Olufsen's beoplay a8 da jeg syntes den er super fed og spiller også rigtig godt og jeg har også selv en beolit 12 som jeg syntes er rigtig god og spiller rigtig godt på trods af sin størrelse. Men så er der jo lige det med pengene hvor jeg syntes det er ret mange penge at give for en docking station.
Så jeg håbede på at der måske var nogle herinde som måske havde noget erfaring med den og måske kunne fortælle om den er god og alle pengene vær ?
på forhånd tak ![]() |
|
![]() |
|
frederik4780 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-Juli-2014 Sted: stege Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nogen der har noget erfaring med en beoplay a8?
|
|
![]() |
|
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
Ikke mig, men jeg har en Genova Model S, som jeg synes spiller godt.... Den er i øvrigt til salg
![]() |
|
![]() |
|
hehe ellers tak tror mere det er den anden jeg vil investere i :) |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Velkommen til recordere Frederik.
Har du set den Philips der er til salg i køb/salg forummet? Den passer så kun til iPhone5 |
|
![]() |
|
jo tak jeg har godt set den men den er desværre ikke noget for mig
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |