|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Capi ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 66 |
![]() Sendt: 02-November-2009 kl. 09:45 |
Hej allesammen... Er der nogen af jer søde mennesker, som kan anbefale en god duel layer brænder.. Ja den må gerne være billig, men skal selvfølgelig virke til, at brænde backup af mine xbox 360 spil... På forhånd tak.. Capi... |
|
![]() |
|
koxxxx ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 151 |
![]() |
Jeg bruger en Pioneer 115D. Har hørt at Pioneer skulle være de bedste brændere til netop brænding af Xbox 360 backup.
|
|
Philips 52PFL9632D
Panasonic BD55 Onkyo TX-SR706 Focal 4xSib, 1xSib XL, Cub 2 TviX HD M-6500A + PCH C-200 |
|
![]() |
|
Capi ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 66 |
![]() |
tusind tak... Hvad koster sådan en fætter og hvor kan man købe den... På forhånd tak.. Capi |
|
![]() |
|
![]() |
Hej igen kan nogen af disse anbefales..:-) Pioneer DVR 110DBK (Sort) (En gros) Der er godt nok mange at vælge imellem hos edb-priser... |
|
![]() |
|
koxxxx ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 151 |
![]() |
Hej igen
Beklager det sene svar ;/ 216DBK har jeg hørt skulle virke hos nogen men ikke hos andre. De andre har jeg ikke rigtigt kunne finde info omkring. Men hvis du vil være helt sikker så prøv om du kan finde et brugt: Pioneer DVR-111D Pioneer DVR-115D Pioneer DVR-116D Mvh koxxxx |
|
Philips 52PFL9632D
Panasonic BD55 Onkyo TX-SR706 Focal 4xSib, 1xSib XL, Cub 2 TviX HD M-6500A + PCH C-200 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |