|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jayjay89 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-April-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 18 |
![]() Sendt: 10-April-2010 kl. 15:15 |
Jeg er ny på siden,men var herinde for et stykke tid siden og læste noget om DVB-C tunere,i dette indlæg var der noget om brug af DVB-C, der blev lagt et link til en svensk side hvor man kunne købe Dvb-C tunere til nogle meget lavere priser end her i DK er der nogen der kan give mig det link igen !!!!!!!!!! for jeg kan ikke finde det
![]() Det er sådan at vores antenneforening overgår til YouSee pr. 1.juli og da jeg har et ældre fjernsyn skal jeg bruge en sådan tuner, men de priser som YouSee og iøvrigt andre forlanger synes jeg er meget høje.
På forhånd Tak.
![]() |
|
Mvh.JJ
|
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() |
Lytter lige med
|
|
![]() |
|
jayjay89 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-April-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 18 |
![]() |
Har fået en adr. fra en i Sverige http://www.pricerunner.se/cl/229/Digitalboxar?attr_1040=4442&sort=3 men det var ikke den jeg oprindelig havde set, det var en lang side
med brun og beige baggrund med sort tekst og mange sider. Ærgeligt at man glemmer et markere sådan en side,
![]() div. tuner / t. problemer
![]() |
|
Mvh.JJ
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej kirkelund
Har fundet en DVB-C tuner fra denne lev. der lyder som om det er noget absolut brugbart og også til en overkommelig pris.
Har fundet en anmeldelse af denne box her : http://digitalt.tv/smart-mx-83
God weekend
Jens Redigeret af jayjay89 - 17-April-2010 kl. 12:26 |
|
Mvh.JJ
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |