Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
rhsin
Guld medlem
recordere.dk teamet
Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
|
Sendt: 07-Maj-2007 kl. 12:21 |
Torp skrev:
Lad os nu holde skidt og snot for sig !
Fordi i har problemer med jeres 427, gør det ikke ALLE 427 ringe.
Jeg har set mindst 2 stk 427 mere, som heller ikke led af skygge problemet.
Dermed sagt at jeres sag ikke er skide træls, men jeg håber da at der kommer en løsning snarest. Hvad med at gå til medierne ? I er jo mange efterhånden.
|
Det kunne vel egentligt være interessant og følge dem som slet ikke ser fejlen (bare de ved hvad de kigger efter ) fordi hvordan er deres forbrugsmønster.. er det nogle som kun har tvet tændt i måske 2 timer af gangen... kontra hardcore tvbrugere som måske kan have skærmen tændt 10-12 timer ud i streg i weekenden... måske brugen af skærmen henover en tidsfaktor kan være vigtig at have.. igen er det noget med et colorfilter der slipper og måske en lim som ikke holder så godt, så er det jo værd at prøve at spore sig ind på evt hvordan fejlen opstår.. altså kig efter en særligt forbrugsmønster mellem dem der har skærmene og har fejlene og dem som osse har skærmene men ikke kan konstatere nogen fejl endnu... det kan jo vise sig at være vigtig info hen ad vejen.. også selvom man ikke har fejlen nu.. for det kan jo være den kommer.. den bare ligger og venter på triggeren i forbrugsmønsteret.. sådan var det jo også lidt med philips problemerne.. de startede jo også ud fint.. men så oplevede folk problemerne.. men alligevel henover en varierende tid.. og der er måden at bruge skærmen på nok en faktor.
Fejlen kan jo være varme/tidsrelateret som en slags ældningsfaktor som man faktisk oplever på mange typer lim og klæbere (nu holder jeg igen lidt fast i den teori omkring colorfilteret som slipper skærmen indvendigt, men den må jo være fastgjort med et eller andet?)
Redigeret af rhsin - 07-Maj-2007 kl. 12:23
|
Mvh
René
|
 |
lrev på jobbet
Guld medlem
Oprettet: 05-Maj-2006
Sted: Denmark
Point: 2051
|
Sendt: 07-Maj-2007 kl. 12:28 |
Hej!
Sys at dit indlæg lugter langt væk af,at du ikke helt tror at der overhovedet findes 427 som ikke er fejlbehæftede......som om at folk nok bare ikke har opdaget dem!!
Eller........er det helt forkert antaget?
lre
|
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
 |
lahan
Guld medlem
Oprettet: 14-September-2004
Point: 9446
|
Sendt: 07-Maj-2007 kl. 12:38 |
lrev på jobbet skrev:
Hej!
Sys at dit indlæg lugter langt væk af,at du ikke helt tror at der overhovedet findes 427 som ikke er fejlbehæftede......som om at folk nok bare ikke har opdaget dem!!
lre
|
Hej ved ikke hvem dette indlæg henviser til.
Personligt tror jeg at det er en sending som har denne fejl, men da jeg ikke kender serienummere m.m. så er det svært at vide om det er korrekt.
Men da vi ikke ved hvordan det opstår, samt om det er der fra dag 1. Så vil jeg vurdere at der er en risiko for at samtlige 427 har / kan få disse skygger efter en periode.
Er alle 9731 med fejl ? Eller er det kun de 2% Philips oplyste !
|
 |
rhsin
Guld medlem
recordere.dk teamet
|
Sendt: 07-Maj-2007 kl. 12:41 |
lrev på jobbet skrev:
Hej!
lre
|
Stilet til mig?.
Jeg tror bestemt på at der findes Pio 427 som både har problemet (og måske skærme der har problemet hvor det måske bare ikke er så synligt endnu) og skærme som ikke har problemet... især fordi den tid der har gået siden problemerne er blevet belyst i diverse forums burde have fået Pioneer op af stolen og jeg er helt overbevist om de udmærket kender både grunden til fejlen og ved hvordan man udbedrer den (på hovedfabrikken) spørgsmålet er så hvor lang ned i systemet den er nået...
Som der nævnes i en anden tråd fatter jeg heller ikke at Pioneer ikke er på banen med en løsning til de "få" som tilsyneladende har reklameret... og den tolker jeg så over i at det lugter lidt af at man kunne frygte problemet har et større omfang og at det med tiden måske kan være en større andel af skærmene der får problemet.. og problemstillingen derfor bliver dyrere.. også er det måske billigst at "lukke øjnene" også bare satse på sine nye skærme.. også tage de hak i tuden det nu måtte give.... Jeg håber bestemt ikke at det virkeligt forholder sig sådan... nogle gange har de store koncerner bare en lidt underlig måde at forholde sig til problemerne på.
edit og jeg vil da ikke tro at spritny 427 der ruller af produktionslinien nu har problemstillingen... for så er der da virkelig nogle som har sovet i timen 
Redigeret af rhsin - 07-Maj-2007 kl. 12:43
|
Mvh
René
|
 |
lrev på jobbet
Guld medlem
|
Sendt: 07-Maj-2007 kl. 13:14 |
"edit og jeg vil da ikke tro at spritny 427 der ruller af produktionslinien nu har problemstillingen... for så er der da virkelig nogle som har sovet i timen "
Hej!
Tror jeg nu ikke at du skal regne med.......mon ikke at de nyeste også har denne "egenskab"?....da det jo påståes at det ikke er en fejl-så kan man jo heller ikke rette den.
lrev
|
|
 |
rhsin
Guld medlem
recordere.dk teamet
|
Sendt: 07-Maj-2007 kl. 13:17 |
lrev på jobbet skrev:
"edit og jeg vil da ikke tro at spritny 427 der ruller af produktionslinien nu har problemstillingen... for så er der da virkelig nogle som har sovet i timen "
Hej!
Tror jeg nu ikke at du skal regne med.......mon ikke at de nyeste også har denne "egenskab"?....da det jo påståes at det ikke er en fejl-så kan man jo heller ikke rette den.
lrev
|
Ja det er tilsyneladende en egenskab ifølge forhandleren.. men i så fald mangler din 50" jo så en feature... det skulle du overveje om du skulle reklamere over 
|
Mvh
René
|
 |
lrev på jobbet
Guld medlem
|
Sendt: 07-Maj-2007 kl. 13:35 |
rhsin skrev:
lrev på jobbet skrev:
Hej!
lrev
|
Ja det er tilsyneladende en egenskab ifølge forhandleren.. men i så fald mangler din 50" jo så en feature... det skulle du overveje om du skulle reklamere over 
|
Ja måske,men som du ved så er MINDRE somme tider BEDST!
lrev
|
|
 |
rhsin
Guld medlem
recordere.dk teamet
|
Sendt: 07-Maj-2007 kl. 13:50 |
lrev på jobbet skrev:
lrev
|
Jeg ville sgu være ked af at nøjes med mindre end 50" i min stue 
|
Mvh
René
|
 |
lrev på jobbet
Guld medlem
|
Sendt: 07-Maj-2007 kl. 13:57 |
rhsin skrev:
lrev på jobbet skrev:
lrev
|
|
Ja...UHA da......jeg mente mindre(færre) EGENSKABER.........nogle "Egenskaber" er jo nemmere at undvære end andre
lrev
|
|
 |
rhsin
Guld medlem
recordere.dk teamet
|
Sendt: 07-Maj-2007 kl. 14:28 |
lrev på jobbet skrev:
rhsin skrev:
lrev på jobbet skrev:
lrev
|
|
Ja...UHA da......jeg mente mindre(færre) EGENSKABER.........nogle "Egenskaber" er jo nemmere at undvære end andre
lrev
|
sjovt det siger min kone osse samt at dem der siger størrelsen ikke betyder noget lyver 
Redigeret af rhsin - 07-Maj-2007 kl. 14:28
|
Mvh
René
|
 |
lahan
Guld medlem
Oprettet: 14-September-2004
Point: 9446
|
Sendt: 07-Maj-2007 kl. 14:34 |
rhsin skrev:
lrev på jobbet skrev:
rhsin skrev:
lrev på jobbet skrev:
lrev
|
|
lrev
|
sjovt det siger min kone osse samt at dem der siger størrelsen ikke betyder noget lyver 
|
Hmm i aner ikke hvad i går glip af. Vi behøver fx aldrig at støve vores skærm af, billede er stadig støvet/skygget efter rengøring...
Vi bliver aldrig blændet i lyse scener, skærmen har indbyggede skygger der tager de lyse farver....
|
 |
rhsin
Guld medlem
recordere.dk teamet
|
Sendt: 07-Maj-2007 kl. 14:42 |
lahan skrev:
Hmm i aner ikke hvad i går glip af. Vi behøver fx aldrig at støve vores skærm af, billede er stadig støvet/skygget efter rengøring...
Vi bliver aldrig blændet i lyse scener, skærmen har indbyggede skygger der tager de lyse farver....
|
Det kan der være noget om.... jeg foretrækker dog nu at når jeg skal se en god film at gardinerne så bliver trukket væk fra skærmen 
Redigeret af rhsin - 07-Maj-2007 kl. 14:51
|
Mvh
René
|
 |