|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Og teleslynge er indenfor de hjælpemidler som Kommunen sørger for. Kontakt din lokale Kommune for flere oplysninger.
![]() |
|
![]() |
|
Arboe ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
![]() |
Mange tak for jeres svar! Rigtig fedt at folk har været hurtige til at hjælpe med tips og råd. Vi besluttede faktisk at købe 'TV hörlursförstärkare ' på den svenske hjemmeside, men da de kun accepterer ordre over 1500 SEK til Danmark, så er den gået lidt i vasken igen. Jeg forsøger at finde samme 'kasse' på danske elektronik sider, men pt. uden held - søger videre..... Endnu engang, tak for hjælpen. |
|
Samsung UE46C8705
Samsung HR-738 Playstation 3, 80GB |
|
![]() |
|
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
Jeg søgte lidt på google, og det lader til, at mange er glade for denne her:
FiiO E5 Headphone Amplifier England, 20 pund. FiiO E5 Headphone Amplifier USA, 18 dollars. I sidste ende er det nok toldbehandlingen, der kommer til at afgøre, hvilken der er billigst. Jeg ved ikke, om nogen af de butikker sender til Danmark. Bemærk, at indgangen er til hovedtelefonstik, så du får brug for et kabel fra SCART eller RCA til minijack. De fås ved enhver radioforhandler. Jeg tror endda, at jeg har set dem i Brugsen. |
|
![]() |
|
rasmusd ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 75 |
![]() |
Jeg har stået i samme situation, og endte med at købe logitech trådløse hovedtelefoner, med opladningsstation og sender med volumenkontrol på ørelufferne, ca. 1000-1200 kr. og så et adapterstik fra de rca (phono) stik der sidder bagpå alle fladskærme nu om dage så minijakc'et fra hoedtelefonerne kan tilsluttes. God lydkvalitet og bærekomfort, svigermor har haft dem på i op til 5 timer! ad gangen. Mh. Rasmusd |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |