recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køb af fladskærm til Gamle mennesker
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKøb af fladskærm til Gamle mennesker

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2009 kl. 11:58
Og teleslynge er indenfor de hjælpemidler som Kommunen sørger for. Kontakt din lokale Kommune for flere oplysninger.
Til top
Arboe Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 10-Maj-2006
Sted: Denmark
Point: 26
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2009 kl. 15:46

Mange tak for jeres svar!

Rigtig fedt at folk har været hurtige til at hjælpe med tips og råd.

Vi besluttede faktisk at købe 'TV hörlursförstärkare ' på den svenske hjemmeside, men da de kun accepterer ordre over 1500 SEK til Danmark, så er den gået lidt i vasken igen.

Jeg forsøger at finde samme 'kasse' på danske elektronik sider, men pt. uden held - søger videre.....

Endnu engang, tak for hjælpen.

Samsung UE46C8705
Samsung HR-738
Playstation 3, 80GB
Til top
Allan Olesen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Juli-2008
Point: 3249
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2009 kl. 18:16
Jeg søgte lidt på google, og det lader til, at mange er glade for denne her:

FiiO E5 Headphone Amplifier England, 20 pund.

FiiO E5 Headphone Amplifier
USA, 18 dollars.

I sidste ende er det nok toldbehandlingen, der kommer til at afgøre, hvilken der er billigst. Jeg ved ikke, om nogen af de butikker sender til Danmark.

Bemærk, at indgangen er til hovedtelefonstik, så du får brug for et  kabel fra SCART eller RCA til minijack. De fås ved enhver radioforhandler. Jeg tror endda, at jeg har set dem i Brugsen.

Til top
rasmusd Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-November-2005
Sted: Denmark
Point: 75
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2009 kl. 00:51

Jeg har stået i samme situation, og endte med at købe logitech trådløse hovedtelefoner, med opladningsstation og sender med volumenkontrol på ørelufferne, ca. 1000-1200 kr. og så et adapterstik fra de rca (phono) stik der sidder bagpå alle fladskærme nu om dage så minijakc'et fra hoedtelefonerne kan tilsluttes.

God lydkvalitet og bærekomfort, svigermor har haft dem på i op til 5 timer! ad gangen.

Mh. Rasmusd

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu