recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køb af fladskærm
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKøb af fladskærm

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JesperWL Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 31-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: Køb af fladskærm
    Sendt: 31-Juli-2007 kl. 14:17

Hej,

Jeg skal til at købe ny fladskærm og har brug for lidt hjælp. Håber I vil hjælpe mig.

Vil I venligst give mig respons på, hvilke en skærm jeg skal vælge i omkring de 10.000 - 15.000 kr. Mine præcerencer er at det skal være plasma og ca. 42". Foreløbigt har jeg kigget på følgende skærme men ved ikke og de er et godt valg:

- Samsung PS-42C9 - 10.000 kr.

- Samsung PS-42Q9 - 15.000 kr.

- Jeres bud !

På forhånd tak !

Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2007 kl. 14:59
Oprindeligt skrevet af JesperWL JesperWL skrev:

Hej,

Jeg skal til at købe ny fladskærm og har brug for lidt hjælp. Håber I vil hjælpe mig.

Vil I venligst give mig respons på, hvilke en skærm jeg skal vælge i omkring de 10.000 - 15.000 kr. Mine præcerencer er at det skal være plasma og ca. 42". Foreløbigt har jeg kigget på følgende skærme men ved ikke og de er et godt valg:

- Samsung PS-42C9 - 10.000 kr.

- Samsung PS-42Q9 - 15.000 kr.

- Jeres bud !

På forhånd tak !

Jamen så vil jeg foreslå Panasonics PX70 i enten 42" til 10.999,- kr, eller en 50" i samme serie til 15.999,-

Du kan finde dem hos bla geco, der har jeg selv købt min TH37PX70, og den har jeg været udmærket tilfreds med.

Går du rigtigt meget op i kvalitet og detaljer, kunne en Pioneer 427 XD måske også være et bud, men der skal du være opmærksom på problemer med "gardiner" på de modeller produceret omkring oktober sidste år (og måske andre tidspunkter?), skærmen kan købes fra omkring 13.500 og giver ellers et rigtigt godt billede fra sig, der får du bla også mulighed for at vise film i 24fps hvis du feks har en blue ray afspiller (jeg har selv en 50" Pioneer som jeg også er vældigt tilfreds med)

Bare lige for at give dig lidt flere alternativer

Uanset hvilket tv du vælger vil jeg da anbefale dig at få dem kalibreret af en proff. hvis du har muligheden, det bliver bare så meget bedre at kigge på

Redigeret af rhsin - 31-Juli-2007 kl. 15:05
Mvh

René
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu