|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JesperWL ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 31-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() Sendt: 31-Juli-2007 kl. 14:17 |
Hej, Jeg skal til at købe ny fladskærm og har brug for lidt hjælp. Håber I vil hjælpe mig. Vil I venligst give mig respons på, hvilke en skærm jeg skal vælge i omkring de 10.000 - 15.000 kr. Mine præcerencer er at det skal være plasma og ca. 42". Foreløbigt har jeg kigget på følgende skærme men ved ikke og de er et godt valg: - Samsung PS-42C9 - 10.000 kr.- Samsung PS-42Q9 - 15.000 kr. - Jeres bud ! På forhånd tak ! |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
Jamen så vil jeg foreslå Panasonics PX70 i enten 42" til 10.999,- kr, eller en 50" i samme serie til 15.999,- Du kan finde dem hos bla geco, der har jeg selv købt min TH37PX70, og den har jeg været udmærket tilfreds med. Går du rigtigt meget op i kvalitet og detaljer, kunne en Pioneer 427 XD måske også være et bud, men der skal du være opmærksom på problemer med "gardiner" på de modeller produceret omkring oktober sidste år (og måske andre tidspunkter?), skærmen kan købes fra omkring 13.500 og giver ellers et rigtigt godt billede fra sig, der får du bla også mulighed for at vise film i 24fps hvis du feks har en blue ray afspiller (jeg har selv en 50" Pioneer som jeg også er vældigt tilfreds med) Bare lige for at give dig lidt flere alternativer Uanset hvilket tv du vælger vil jeg da anbefale dig at få dem kalibreret af en proff. hvis du har muligheden, det bliver bare så meget bedre at kigge på Redigeret af rhsin - 31-Juli-2007 kl. 15:05 |
|
Mvh
René |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |