|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
LCDman ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() Sendt: 02-August-2009 kl. 13:10 |
Hej, Skal hjælpe mine forældre med at købe deres første fladskærm og de er mest hooked på 40" eller 42". Jeg har læst en del godt om Pana P42X10Y - de bruger det kun som tv og ser en dvd i ny og næ. Så det bliver nok den model jeg anbefaler dem..
Hvilken forhandler er bedst at købe det hos?? Wupti, Cinamagic eller andre?? |
|
Nu med plasma
Pio427XD |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
de to Wupti Cinamagic(Cinemagic), har jeg og nogle af venner og bekendte handlet før. den ene havde en rep sag hos Cinemagic uden problemer. |
|
![]() |
|
LCDman ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() |
Yes mener Cinemagic
![]() |
|
Nu med plasma
Pio427XD |
|
![]() |
|
![]() |
Og så lige et dumt spørgsmål Sælges de med fod eller skal man købe den seperat?? http://www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/TV/TX-P42X10Y-_(Wupti ).html |
|
Nu med plasma
Pio427XD |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
der følger en fod med til x10.
med ikke et dumt spørgsmål, for til min pioneer fulgte den ikke med. |
|
![]() |
|
Bjarke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 923 |
![]() |
Måske komplett.dk de har den i ugens tilbud til 4999,-i De virker som et ok foretagende... De var rimeligt large, købte et LG PQ6000 som de havde til en superpris til 4500,- men synes ikke helt jeg kunne blive tilfreds med billedkvaliten, og med lidt frem og tilbage oprettede jeg en retursag hvorefter den blev godkendt og kunne leveres tilbage. og det var EFTER 14dage... og pengen var tilbage på kontoen dagen efter tilbageleveringen. De sagde de var ligeglad med om det var 10,14 eller 15dage.. Mere kender jeg nu ikke lige til firmaet. |
|
Pana P50x10y - NAD T753 - NAD C272 - Dali Ikon7, Vokal2, Dali bagh.(Ikon W2 købes)- Ikon Sub - WDlive
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |