|
køb af hardware |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
Benu ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Selvfølgelig skal du have 16gb ram mindre kan absolut ikke gøre det - hvis du altså vil køre i alt i ram disk - hvad vil du ellers bruge så meget ram til ?
|
||
Den Ben
|
||
![]() |
||
gigabyte ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 543 |
|
Med et pci-e Firewire kort, jeg købte et Texas baseret på eBay til 8usd incl fragt.
Mvh Gigabyte |
||
100% passivt kølet DIY kabinet, Core i5 4570S, 160GB Intel 320 SSD, 2x Føtex USB DVB-C Tunere 3x FloppyDtv DVB-C, Slotload BlueRay Brænder, 5*100Watt TA2022 Class T Forstærker, DET ER SGU OK
|
||
![]() |
||
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
|
jeg er ikke helt med
|
||
Mvh
Svsommer |
||
![]() |
||
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
|
ok tak hvad med strømforsyning til tuner?
Redigeret af svsommer - 11-Januar-2013 kl. 06:54 |
||
Mvh
Svsommer |
||
![]() |
||
Benu ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
|
Mener det er totalt overdrevet med 16gb ram - det halve vil være mere end nok, se på dit forbrug nu og du vil nok opdage at 4gb er nok.
|
||
Den Ben
|
||
![]() |
||
gigabyte ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 543 |
|
Min forsynes af bundkortet (hdd stik), data power til ssd,en.
Mvh Gigabyte |
||
100% passivt kølet DIY kabinet, Core i5 4570S, 160GB Intel 320 SSD, 2x Føtex USB DVB-C Tunere 3x FloppyDtv DVB-C, Slotload BlueRay Brænder, 5*100Watt TA2022 Class T Forstærker, DET ER SGU OK
|
||
![]() |
||
|
hej igen Gigabyte du skriver alle understøtter 1600mhz men det står der ikke i data her de skriver 1333 http://www.intel.com/content/www/us/en/motherboards/desktop-motherboards/desktop-board-dh61ag.html hvad med sådan et kort? http://www.edbpriser.dk/bundkort/gigabyte-ga-q77m-d2h-id-6927425.aspx
Redigeret af svsommer - 11-Januar-2013 kl. 17:26 |
||
Mvh
Svsommer |
||
![]() |
||
|
jeg har så to tuner kan man få noget y stik til det?
|
||
Mvh
Svsommer |
||
![]() |
||
|
Jeg laver selv custom kabler, men der fåes et kabel fra Sara power til Ata power, og så et 2xfloppy til Ata power.
Jeg checker lige ebay i aften. Gigabyte |
||
|
||
![]() |
||
|
Jeg laver selv custom kabler, men der fåes et kabel fra Sara power til Ata power, og så et 2xfloppy til Ata power.
Jeg checker lige ebay i aften. Gigabyte |
||
|
||
![]() |
||
|
Her er links til SATA kabler, til DH61AG.
1 stk af dette: http://www.ebay.com/itm/Dual-Floppy-Drive-Power-Leads-connector-adapter-cable-/170400790495?pt=US_Power_Cables_Connectors&hash=item27acadb7df Isættes i det til DH61AG medfølgende kabel (gl. HDD power stik) Du kan selvfølgelig købe kablet i enhver velassorteret pc bix. 2 FloppyDTV skulle ikke være noget problem for onboard PSU'en, der burde også være headroom for en SSD/2½" HDD og et optisk drev. Der kan trækes op til 26W til HDD+FloppyDTV. Mvh Gigabyte Redigeret af gigabyte - 11-Januar-2013 kl. 22:54 |
||
|
||
![]() |
||
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
|
Gigabyte:
Ved godt du har noget mod AMD, men det du påstår med IRL TDP er meget højere end angivet på AMD er da en sandhed med store modifikationer. TDP er jo altid opgivet, når CPU yder det maksimale, så derfor kan du jo kun bruge det som en guideline, da alt andet udstyr i htpc også spiller en rolle. Har fx en AMD på sønnens værelse, den har en TDP på 9w, den afvikler uden problemer HD lyd også, men kan ikke klare 3D, hvilket der ikke er brug for hos ham, er der for den sags skyld heller ikke med HD lyden, da det kører over tv. Den HTPC har et formål, afspille fra vores medieserver via xbmc, se tv via web tv og netflix. Det klarer den som den skal. Du har det godt med Intel som også er godt, men AMD er mindst lige så godt til gengæld til en del billigere pris og langt bedre ydelse. Så kan vi ikke bare blive enige om, at det er en smags præference i forhold til hvad man skulle bruge sin HTPC til. Trancode så duer i3 ikke, spil er den heller ikke særlig god.
|
||
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |