|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mhv_omjk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-November-2010 Sted: Odsherred, DK Status: Offline Point: 159 |
![]() Sendt: 10-November-2010 kl. 15:06 |
- Skal man virkelig bløde 1499 :- for en HD Box til Dansk Bredbånd for at få deres HD Kanaler?! - jeg tænkte på er der ikke nogen der ved hvor man kan købe en sådan box til en lidt mere human sum penge?
Og spændende sted i ser ud til at have her, det skal jeg nok få noget ud af.
|
|
mhv_omjk alias Michael Hvidberg
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Såvidt jeg er orienteret, så er modtagere til IP-TV udbyderspecifikke, så det skulle ikke være muligt at bruge andre.
Update: Der kan ikke anvendes andre end dem fra udbyderen, og de fås IKKE med PVR. Se denne tråd: IPTV fra Dansk Bredbånd Redigeret af Radiomanden - 10-November-2010 kl. 16:34 |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
mhv_omjk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-November-2010 Sted: Odsherred, DK Status: Offline Point: 159 |
![]() |
- Ja vi flytter videre diskussion derned, fandt bare ikke den tråd før jeg havde oprettet denne, men tak for svar.
|
|
mhv_omjk alias Michael Hvidberg
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |