|
Køb af HIFI i England |
Besvar |
Forfatter | |
Spitfire
Bruger Oprettet: 16-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 170 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 29-Juni-2017 kl. 10:56 |
Er der noget jeg skal være opmærksom på ved køb af HIFI fra England ??
Jeg tænker eks på om de kører med 230v eller 110v ??
|
|
Panasonic 640E 55 tommer
WD tv live G3 |
|
Peter.C
Bruger Oprettet: 16-Januar-2012 Status: Offline Point: 144 |
Funktioner
Tak(0)
|
De kører 230V, lige som alle andre steder i Europa.
Der sidder et andet stik på strømkabel, men det kan bare klippes af. |
|
Spitfire
Bruger Oprettet: 16-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 170 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kanon takker
|
|
Panasonic 640E 55 tommer
WD tv live G3 |
|
Lightyear
Guld medlem Oprettet: 19-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du skal reklamere over et produkt som kræver at det bliver sendt til rep, skal du være klar på at det ikke er helt billigt i forsendelse... Samt at de nok ikke vil dække noget som helst hvis du har klippet i strømledningen.
|
|
bphhm
Guld medlem Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1144 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja prisen er lavere pga. valuta kursen :-)
|
|
thxtex
Super bruger Oprettet: 02-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 322 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har lige været i London og købe en Oppo UDP-205. Med den følger der både UK og EU strømledning med. Som nævnt bliver det et problem hvis den går i stykker. Det er så den risiko man må opveje kontra besparelse.
|
|
kharder
Bruger Oprettet: 26-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 191 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er værd at undersøge om producenten har verdens- eller europæisk garanti. Så behøver man ikke sende produktet til England for at få det repareret. Jeg ved at eks. Siemens har en sådan garanti.
|
|
Prospect
Guld medlem Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er godt nok mange år siden jeg har købt elektronik hvor strømkabel var fastmonteret. Det er jo bare at købe sådan en her: http://www.av-connection.dk/?PGr=164
|
|
Ronny73
Super bruger Oprettet: 09-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 328 |
Funktioner
Tak(0)
|
ved ikke hvilket grej det drejer sig om, men da jeg købte HT var den bedste pris også i UK, men KT radio matchede prisen, dvs jeg skal ikke sende til UK hvis der sker noget
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |