recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køb af HIFI udstyr i England
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Køb af HIFI udstyr i England

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
duke_skywalker Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Januar-2017
Status: Offline
Point: 54
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér duke_skywalker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2017 kl. 15:17
Jeg har flere gange handlet Hi-fi i UK. Jeg har bl.a. Købt en del Denon, da man kan spare gode penge på det. Jeg har fine erfaringer med Amazon, men også andre langt mindre sider. Der er flere, som sender til Danmark. Jeg har gode erfaringer hos www.audiblefidelity.co.uk

Jeg har også en enkelt gang måtte sende et anlæg ind til rep i UK, og det er altså ikke så bøvlet endda. Når alt kommer til alt er prisen efterhånden den samme som at sende en pakke indenrigs med postnord. Under alle omstændigheder er det ikke nok til at udligne prisforskellen.
Til top
sd Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 09-Marts-2012
Status: Offline
Point: 272
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér sd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2017 kl. 19:36
Jeg køber ofte i UK, også elektronik. Prisfordelen er ikke så stor i dag som den var i gamle dage. Jeg har en gang oplevet, at jeg efter at have betalt et køb fik at vide, at maskinen i stedet for at koste 3 tusind kroner som det stod på hjemmesiden,  nu pludselig kostede 5 tusind, og hvis jeg ville have dyret var jeg nødt til at efterbetale. Der havde jeg gudskelov betalt med EuroCard, og de hjalp mig fint med at annullere købet og få pengene retur, efter at jeg forgæves havde forsøgt med kontakt til sælger.
Så længe man betaler med kort er risikoen ikke stor.
Powered by beer and chips
Til top
JAWA Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-August-2014
Sted: Karlslunde
Status: Offline
Point: 158
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér JAWA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2017 kl. 11:11
Jeg har i snart 20 år handlet flittigt på nettet i både EU og uden for EU (USA, Kina/Hong Kong, Serbien etc.)  og har faktisk aldrig oplevet problemer selvom jeg har købt både små og store ting så som rørforstærkere fra både Kina og Hong Kong (Jeg ved godt Hong Kong er en del af Kina men de opererer ret selvstændigt inden for handel), fladskærm og espressomaskiner fra Tyskland, subwoofer fra Frankrig og projektorlærred fra USA og meget andet. Jeg handler både direkte med producent/butik eller via Amazon/Ebay/aliexpress. Betaling altid med kreditkort eller paypall og aldrig nogensinde bank overførsel. Tyskerne er gode men de kinesere jeg har handlet med har alle opført sig virkeligt ordentligt og leveret helt som aftalt og varerne var pakket meget grundigt og solidt.
Så jeg kan ikke se nogen grund til at du ikke skal købe en forstærker i UK
Til top
TheDuke Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 08-Juli-2015
Sted: Viby J
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TheDuke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2017 kl. 11:15
Takker for at i dele jeres erfaringer. Jeg tror udgangspunktet bliver at tage snakken med den/de danske forhandlere først også må vi se om de kan gøre noget eller det blir fra udlandet. Der er stadig lige en del planlægning der skal på plads inden. ;)
Til top
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Juni-2010
Sted: Lille skensved
Status: Offline
Point: 466
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elendil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2017 kl. 12:26
Du skal huske på at strømmen i England løber i modsatte side af kablet, og det kan give kollisioner med resten af dit kontinentale udstyr.
Til top
JAWA Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-August-2014
Sted: Karlslunde
Status: Offline
Point: 158
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JAWA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2017 kl. 14:56
Big smile God humor det der Clap
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu