|
Køb af hi-res audio |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | |||||||
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4027 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
|
|||||||
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
|||||||
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4027 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
Købte lige who thats girls albummet der inde, et album jeg kender ret godt fra CD og almindelige tidal premium. Nøjs en dejlig ren lyd i forhold til. Og madonnas fløjlsbløde stemmer skinner for alvor igennem
|
|||||||
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
|||||||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
På papiret..... Flere klager over mangel på dyb bas med netop 555. Mine R66 er for øvrigt spec’et til 40 Hz. Mine gamle Dali 4B var til 45 Hz. Begge kan dog sagtens gengive 16,33 Hz (hi-fi og elektronik test cd, første nummer Blot ved et lavere niveau end resten af lyden. Klaus
|
|||||||
Eeyore
Super bruger Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 362 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
Hvorfor ikke bruge f.eks. Tidal hvor en del af musikken er i MQA? Er det fordi i stadigvæk gerne vil "eje" musikken selv eller...?
Redigeret af Eeyore - 26-Juli-2020 kl. 15:37 |
|||||||
T-Duck
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
1. Fordi jeg selv vil eje, har oplevet at albums forsvinder på tidal. 2. Det kræver specielt udstyr for at dekoder MQA. Men MQA hvad jeg har læst er ikke altid kvalitet i sig selv. Lige som at hi-res heller ikke er det. Så jeg vil ikke smide penge efter udstyr der kan det. 3. Hvis jeg skal have udstyr der kan MQA så har hiresaudio også musik i MQA. 4. Min receiver via heos spiller fint 192/24. 5. Så skal vi kun betale en gang for for at alle fire i familien kan hører musikken, i stedet for familie abonnenter. Redigeret af T-Duck - 26-Juli-2020 kl. 15:49 |
|||||||
|
|||||||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2205 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
Tjaehhh... Sidst, jeg købte noget, var det i en genbrugsbiks! Noget Svenne & Lotta og Walkers!! Så jeg skulle hjem og sætte grammofomen i gang, min ven!
|
|||||||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|||||||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4697 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
Ja super audio compact disc eller high res CD.
|
|||||||
T-Duck
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
|
|||||||
|
|||||||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
Den er lige ud af landevejen. Du linker til en side med high res musik, og jeg leder forgæves efter CD’er. Jeg er vokset op med vinyl, så det pjat gider jeg ikke mere, CD’er lyder bedre og er nemmere at håndtere.
|
|||||||
T-Duck
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
|
|||||||
|
|||||||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
Så er det uinteressant for mig, jeg har kun “skiveskåret” musik og film. Fordelen er at de ikke forsvinder i den blå luft
|
|||||||
T-Duck
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
|
|||||||
|
|||||||
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |