|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Highway ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2007 Sted: Dominican Republic Status: Offline Point: 299 |
![]() |
Det er en ældre sony sorround forstærker. kan ikke huske modellen. Jeg har bare tidligere forbundet en cd afspiller med en ældre sourround forstærker og derefter tilsluttet 4 højtalere. Der kommer der kun lyd ud af dem som er koblet til "side" højtalerne. Ingen lyd fra de 2 som sidder i baghøjtaler indgangene... AlCfoto: Bruger du kun 2 højtalere til at spille rummet op? Hvordan er lyden i rummet længst væk fra højtaleren? Ville gerne opnå at lyden føles ligeligt fordelt i hele rummet... |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Der er vel forskellige indstillinger til surround lyd. Måske er der 5 channel stereo eller lign.
|
|
![]() |
|
ALCFOTO ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 342 |
![]() |
Til stereo bruger jeg fronterne+sub, og det er rigeligt med lyd i hele rummet.Det er ikke meget forskel på lydstyrken længst væk fra højttalere. Men nu har jeg også trægulv+loft,og pudsede vægge,så der er ikke meget dæmpning. Redigeret af ALCFOTO - 18-September-2008 kl. 09:37 |
|
Onkyo 805
Dali Concept10/concept2/center/sub Pioneer PDP LX5090 KALIB. Pioneer BDP-LX71 LOGITECH HARMONY 1000 Mine Blu-ray film |
|
![]() |
|
jackson stuart ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 104 |
![]() |
jeg slynger lige noget ud, men hvad med evt yamaha ns555/777 serie, dem syntes jeg ihvertfald er meget fede, ellers måske noget jbl ?
|
|
Sony W5500 - PS1/PS3 - NAD visofive - Sherwood - Dali concept - mission - eltax. (samt suzuki)
|
|
![]() |
|
Highway ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2007 Sted: Dominican Republic Status: Offline Point: 299 |
![]() |
Det rum jeg har er troldtekt akustik plader som loft og træguld. Væggene er gibs. Men der er jo højt til loftet (3,50 m)... Men jeg tror jeg prøver mig frem med 2 kraftige højtalere i den ene ende + en sub. Mon ikke det skal kunne gøre det! Har efterhånden læst og hørt meget godt om Dali concept 10 højtalerne, så det kunne måske blive dem.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |