|
Køb af Ipad i Malaysia/Udlandet |
Besvar |
Forfatter | |
SirTofting
Bruger Oprettet: 05-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 95 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 27-November-2012 kl. 21:01 |
Jeg skal til Malaysia om tre uger, og overvejer at købe en Ipad 3, da den koster ca. 35% mindre der.
Det er versionen uden 3G. Kan jeg løbe ind i nogle besværligheder rent teknisk, og er der ellers ting jeg skal være opmærksom på? På forhånd tak
|
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10431 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du skal ihvertfald være opmærksom på told og moms, som let kan gøre den dyrere end ved køb i DK.
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mulig told og moms, og meget langt til service, og jeg er ikke klar over, om der er dansk tastetur på sådan en asiat
|
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis man kan købe en brugbar iPad i USA, så må der vel et eller andet sted være de samme sprog i FW uanset hvor den blir' købt.
|
|
SirTofting
Funktioner
Tak(0)
|
Moms og told er jeg selvfølgelig opmærksom på, men det har jeg nu ikke de store bekymringer omkring.
Jeg tænkte også mere på, om nogen havde hørt om problemer med at "konvertere" den til dansk brug, dvs. dansk tastatur/opdateringer osv.? |
|
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9377 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er ingen problemer, dog skal du lige købe et stik så du kan oplade den herhjemme. Koster ca 100-150 i en Apple butik.
Men hvorfor ikke købe en iPad 4 |
|
SirTofting
Funktioner
Tak(0)
|
Det er også meget muligt jeg gør det, eller en Ipad Mini, men de to er endnu ikke på markedet i Malaysia. De kommer muligvis i december, men det må jeg se nærmere på om tre uger.
|
|
Michaelsc
Super bruger Oprettet: 03-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 260 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg købte en Ipad 3 i Singapore for 4md siden, og der var ingen problemer, så det kan jeg kun anbefale dig at gøre
|
|
pdrhan
Guld medlem Oprettet: 07-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1343 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så længe indkøbsprisen for en vare er under 3250kr skal der ikke betales afgift.
|
|
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
----------------- Kastrup/Amager |
|
Way2fast
Bruger Oprettet: 02-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 57 |
Funktioner
Tak(0)
|
Rejser selv en del til Malaysia via arbejde og har selv købt iPad i Malaysia uden problemer. Husk at du kun har 1 års garanti i Danmark efterfølgende. Oplader har engelsk stik og en adaptor kan købes for 5 kr. samme sted. Lidt klodset løsning men hvis den kan gemmes bag et skab...
Hvis du mellemlander i Singapore er priserne billigere i lufthavnen end i Malaysia. Den danske kurs er dårlig for tiden pga. Grækenland osv. Jeg købte en iPad mini for 3 uger siden i Singapore for 2200 kr. inkl. skærmbeskyttelse som ikke kan fravælges. Hvis du ønsker en iPad 2 i Malaysia kan du være heldig at få den for under 2000 kr. hvis den er på udsalg. God tur - fedt land!
|
|
Panasonic 50G20, Sagemcom RT90-320, Onkyo 578, Tannoy HTS 101, Philips 32PFL9604H, Squeezebox Duet & Boom
|
|
SirTofting
Funktioner
Tak(0)
|
Mange tak for jeres svar Nu føler jeg mig tryg nok til at købe en Ipad i Malaysia. Skal desværre ikke til Singapore, men Qatar. Har dog ikke lige undersøgt priserne på Ipad der. Har set en Ipad 3 til 2600 kr (1379 RM), og jeg ved ikke om det er et tilbud, men nu ser vi hvordan det ser ud med Ipad-situationen om tre uger. http://www.macstudio.com.my/products/new_ipad_bronchure.php Igen, tak for hjælpen! |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |