|
køb af iphone på amazon.co.uk |
Besvar |
Forfatter | |
Venomous
Super bruger Oprettet: 03-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 420 |
Emne: køb af iphone på amazon.co.uk Sendt: 23-Februar-2008 kl. 18:28 |
Ville lige høre om der er nogle som har erfaringer med amazon.co.uk? Overvejer kraftigt at købe en iphone der, da den er lige så billig som i USA, men da det er inden for EU, så skal der ikke betales moms og told. |
|
bruger udmeldt 5
-- Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
Sendt: 23-Februar-2008 kl. 18:54 |
Du kan få sådanne en åbnet i den blå, når du ser på at alle disse "tilbud" er brugte..selvom de skriver "new".. det er jo privat salg... Så find du en i dba og tag hen og prøv den med din kort i, så du ved du køber en som virker.
|
|
SuperJunior
Bruger Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 179 |
Sendt: 23-Februar-2008 kl. 23:38 |
Jeg købte selv én, og ville selvfølgelig have den HELT ny i forseglet tilstand. Og den er SUPER nem at arbejde med, har selv unlocket, aktiveret og jailbreaket min, tager HØJEST 30 min med hænderne på ryggen! :D Guides findes på www.vildmedmac.dk Og der kan alle spørgsmål besvares i deres forum, og topics! :) Så det er bare med at komme igang! |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |