|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
fhebo ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
![]() Sendt: 20-Maj-2008 kl. 23:55 |
Jeg skal til Californien i juli og påtænker at købe både et kompakt digital kamera (fx. Panasonic Lumix TZ5) og et DSLR derovre (fx Canon 450D). Jeg har ikke megen tid til at løbe rundt i diverse malls, så er der nogen her med gode erfaringer mht. butikker i Los Angeles? Eller skal jeg bare bestille det til afhentning i det nærmeste Walmart?
|
|
![]() |
|
tvillumsen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 308 |
![]() |
Best Buy el. Walmart er nok de bedste bud...
Jeg tror ikke engang du behøves at bestille det... Jeg er kun en gang oplevet at de ikke havde en vare hjemme i Best Buy, men der blev jeg bare sendt til nærmeste Best buy som vist kun lå 2 km væk... |
|
Pioneer 427XA
Pioneer DVR-545H-S Pioneer HTZ-7 Sonos PS3 Slim - Wii WD TV Live |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9421 |
![]() |
Husk at garantien ikke dækker i DK.
|
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
Besparelsen kan pt dække halvdyre rep ! Og forøvrigt dækker de store mærkers Worldwide garanti i de fleste tilfælde.
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9421 |
![]() |
Bortset fra f.x. Canon, deres garanti dækker kun Vest Europa. (Sådan var det sidst jeg chekkede) Iøvrigt hvis du skal til USA og købe Canon kamera, så værd opmærksom på at de hedder noget helt andet derovre. |
|
![]() |
|
Insaniac ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 395 |
![]() |
Min far har lige fået sig et Canon 450D med hjem fra Miami. Vi så også på 400D i Kuala Lumpur men det kunne ikke svare sig. Selve kamerahuset skulle der ikke være garanti på i Eu. Kun linserne.
Men synes ikke der er det vilde at spare ved at købe i USA. Min far gav 995USD for Canon 450D, 4gb ramkort og taske. Redigeret af Insaniac - 22-Maj-2008 kl. 21:38 |
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
Mit Nikon 17-55 drømmeobjektiv koster i DK netbutikken "Kamerahuset" 10.450 kr. I en tilsvarende US netbutik koster den med dagens dollarkurs 5700 kr. Såøhhhh ! !
|
|
![]() |
|
r214si ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 95 |
![]() |
Jeg har lige købt et Panasonic TZ5 for $295 Købte det i Fry´s i Los Angeles... Så jeg vil anbefale Fry´s www.frys.com. De har kæmpe udvalg i al elektronik, meget større end bestbuy og yderst fornuftige priser. Husk lige at du kun må medbringe for ca. 1.800 kr til Danmark uden at betale told Redigeret af r214si - 22-Maj-2008 kl. 23:30 |
|
![]() |
|
fhebo ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
![]() |
Tak for de mange gode svar. Det ser ud som om vinderen bliver Fry's i LA. Så kan jeg nå at få det købt inden vi starter turen rundt i USA. 1.800 kr ? 1.800 $ ville vist være bedre med de indkøb der venter forude |
|
![]() |
|
r214si ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 95 |
![]() |
Yderst fornuftigt.. Husk at købe en "dut" til at sætte i europa stikkontakter (koster $ 2.89). Der følger en kompakt oplader til USA stikdåse med. Husk også et ekstra batteri. jeg købte et uoriginalt til $ 20 Du bør også overveje et component kabel, DMW-HDC2, så du kan koble kameraet direkte til din fladskærm så du kan se film og billederne i HD kvalitet. PS du må gerne købe et med hjem til mig God tur |
|
![]() |
|
TBS222 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
Nogen der ved om told+moms fra USA? Checkede lige PANASONIC DMC-FZ18K på wwww.frys.com til 280$ !!! og de sender til hele verden med DHL Billigste er p.t. Platan Foto til kr. 2780,- hvilket med dagens kurs giver ca. kr 1400,- i besparelse til fragt+told+moms Nogen der har erfaringer med dette? |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Ja. Det er der. Læs evt. på Skat Som en tommelfingerregel kan du gange prisen med ca. 7,5 - 8,0, så har du den i danske kroner. Sådan i meget grove træk, for det afhænger af hvad det er for en vare (told + afgifter) og varens pris (fortoldningsgebyret er 150 kr hos Post DK uanset varens pris) /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |