recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køb af kina mobil
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Køb af kina mobil

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
svsommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 1151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Køb af kina mobil
    Sendt: 15-Juli-2014 kl. 18:23
Hej
Jeg overvejer at købe en kina mobil muligvis denne
Lenovo
pris 600kr med fragt vil den være de penge værd?
jeg har også kigget på andre brand men de har kun 2100mhz på 3g hvad mener i om det?
mvh


Redigeret af svsommer - 16-Juli-2014 kl. 06:58
Mvh
Svsommer
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2014 kl. 19:02
Hej.

Der findes et Lenovo Forum. Jeg ved ikke om du kan finde mere information om den der:


Hilsen Carsten.

Til top
svsommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 1151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2014 kl. 19:59
Hvorfor virker mit lik ikke?

http://www.ebay.de/itm/Lenovo-A560-5-0-Android-4-3-Quad-Core-1GB-Dual-SIM-WIFI-GPS-3G-Handy-Smartphone-/291171626680?pt=DE_Handy_s&hash=item43cb2e6eb8
Mvh
Svsommer
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2014 kl. 20:00
har du kalkuleret med, at den bliver udtaget til toldkontrol og dertilhørende gebyrer?
Til top
svsommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 1151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2014 kl. 20:02
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

har du kalkuleret med, at den bliver udtaget til toldkontrol og dertilhørende gebyrer?

den bliver leveret fra Belgien
Mvh
Svsommer
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2014 kl. 20:12
kan jeg se at de skriver-- det snyder mig bare lidt, at levering skulle være 2-4 uger.
har tidligere spurgt en sælger der sendte fra tyskland, hbor den reelt blev sendt fra, svaret var kina....

til 600 tror jeg ikke jeg ville være så bange for den. men ville have i baghovedet hvad jeg kan købe og prøve i en fysisk butik til ca samme pris.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2014 kl. 20:29
Lenovo er ikke kommet til landet endnu med deres mobiler (selvom det ikke varer længe før de gør)
Men en af udfordringerne er netop at telefonerne skal understøtte de frekvenser og bånd som de danske udbydere bruger. Det skal man tjekke op på med den mobiludbyder man har inden man begynder at købe noget som helst. (og det er ikke kun frekvensen, men også de bånd der ligger derinde.  Du kan se lidt om hvordan apple beskriver understøttelsen her under "cellular" http://www.apple.com/iphone-5s/specs/ og hvordan det er understøttet her http://www.apple.com/iphone/LTE/ - så kig efter det inden du køber.

Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2014 kl. 20:52
Oprindeligt skrevet af svsommer svsommer skrev:

Hvorfor virker mit lik ikke?

http://www.ebay.de/itm/Lenovo-A560-5-0-Android-4-3-Quad-Core-1GB-Dual-SIM-WIFI-GPS-3G-Handy-Smartphone-/291171626680?pt=DE_Handy_s&hash=item43cb2e6eb8


Prøv at gøre sådan:

Afmærk det link du har skrevet med musen, således at hele linket bliver blåt.

Klik derefter på det Icon med Globusen i øverste linie.

Og Klik så på feltet 'OK'

Carsten.


Til top
svsommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 1151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2014 kl. 07:05
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

Lenovo er ikke kommet til landet endnu med deres mobiler (selvom det ikke varer længe før de gør)
Men en af udfordringerne er netop at telefonerne skal understøtte de frekvenser og bånd som de danske udbydere bruger. Det skal man tjekke op på med den mobiludbyder man har inden man begynder at købe noget som helst. (og det er ikke kun frekvensen, men også de bånd der ligger derinde.  Du kan se lidt om hvordan apple beskriver understøttelsen her under "cellular" http://www.apple.com/iphone-5s/specs/ og hvordan det er understøttet her http://www.apple.com/iphone/LTE/ - så kig efter det inden du køber.




som jeg kan se så bruger telenor/telia 900mhz til 3g
hvad mener iså om Quad-Core med 512Ram eller Dual-Core 512Ram
hvornår skal man bruge kraftig cpu og 1Gb ram?
Mvh
Svsommer
Til top
Timeguardian Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 12-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 318
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Timeguardian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2014 kl. 14:43
Bestilte en Jiake jk720 (samsung s5 klon) til min datter, for ca. 3 uger siden,gav 800 kr for den incl. Forsendelsen.

På forsendelsen står der, den kommer fra Belgien via. Kina, derfor er den ikke blevet told deklareret.

Den side du henviser til, er der hvor jeg købte mobilen.

Det tager lidt tid før den kommer,men det er ventetiden værd.

Er forbavset over, hvor hurtig mobilen faktisk er, i forhold til min egen LG G2.
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2014 kl. 16:06
Hej.

Jeg ønsker at opfordre til at man lige tænker sig lidt om før man bare selv bestiller billige Kina mobiler.

Jeg kan huske at sidste måned blev der på ebay solgt Kinetiske Mobiler med indbygget spyware:

http://www.tomsguide.com/us/chinese-smartphone-spyware,news-19003.html

Det er heldivis kun nogle få eksempler. Og det går vel nok, hvis det er til ens hjemmeboende datter.

Men hvad mon ens arbejdsgiver vil sige, hvis han finder ud af at man har brugt en infekteret mobil?

Hilsen Carsten.

Til top
svsommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 1151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2014 kl. 16:40
Oprindeligt skrevet af Timeguardian Timeguardian skrev:

Bestilte en Jiake jk720 (samsung s5 klon) til min datter, for ca. 3 uger siden,gav 800 kr for den incl. Forsendelsen.

På forsendelsen står der, den kommer fra Belgien via. Kina, derfor er den ikke blevet told deklareret.

Den side du henviser til, er der hvor jeg købte mobilen.

Det tager lidt tid før den kommer,men det er ventetiden værd.

Er forbavset over, hvor hurtig mobilen faktisk er, i forhold til min egen LG G2.

Hej hvorfor skulle det lige være den Jiake kan se den ikke kan 900mhz på 3g.hvilken udbyder bruger du?

Redigeret af svsommer - 17-Juli-2014 kl. 16:40
Mvh
Svsommer
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu