recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køb af Lcd Tv `?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKøb af Lcd Tv `?

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Sandal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2585
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2007 kl. 21:01

Oprindeligt skrevet af hellfishdk hellfishdk skrev:

Oprindeligt skrevet af Sandal Sandal skrev:

Kender ikke Mirai, men bare det, at det forhandles af TDC-Butikken er nok til at jeg ikke tror det er særlig godt. TDC er kendt for gamle/dårlige produkter til dobbel pris.

Det var dog en mærkelig påstand, tdc sælger samme varer som alle andre butikker til stort set samme priser. Vil det sige du heller ikke vil købe mobil telefoner som sælges der?

Jeg ville aldrig købe en mobiltelefon hos TDC. De er alt for dyre. TDC bliver benyttet til at se telefonerne IRL og så køber man den på nettet. Det eneste jeg nogensinde har købt hos TDC er deres internet og kabeltv og der kun fordi der ikke har været andre udbydere på min adresse.

Redigeret af Sandal - 27-Marts-2007 kl. 21:02
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
Til top
Twist_1000 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 27-Marts-2007
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2007 kl. 21:02
Til top
hellfishdk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 24-Maj-2006
Point: 13
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2007 kl. 21:07

Jeg ville aldrig købe en mobiltelefon hos TDC. De er alt for dyre. TDC bliver benyttet til at se telefonerne IRL og så køber man den på nettet. Det eneste jeg nogensinde har købt hos TDC er deres internet og kabeltv og der kun fordi der ikke har været andre udbydere på min adresse.

Næh heller ikke jeg, men du køber dog trods alt samme model  

Jeg sagde jo heller ikke det skulle købes der, men at man kunne se det der.

Blot fordi tdc er forhandler af et produkt gør det jo ikke automatisk ringe.

Som sagt har jeg set på det Mirai og det leverer et godt billede til den ønskede prs, det var ene og alene derfor jeg nævnte det, og nævnte stedet man kunne få en demo af det for at se om det var noget...

Til top
Sandal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2007 kl. 21:10

LG skulle lave nogle udemærkede plasma tv, men det er stadig ikke på samme niveau som Panasonic og Pioneer.

Hvis du skal bruge din skærm til meget computer og videospil, så vil jeg nok anbefale at du vælger en LCD, da plamsa have kan problemer med stilbilleder fra overstående.

"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
Til top
Sandal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2007 kl. 21:15

Oprindeligt skrevet af hellfishdk hellfishdk skrev:

Blot fordi tdc er forhandler af et produkt gør det jo ikke automatisk ringe.

Det vil jeg faktisk vove at påstå at de er. De har normalt de nyeste mobiltelefoner, men når det kommer til f.eks. computere er det normalt nogle gamle modeller de sælger til dobbel pris. Mange af deres modeller er taget af markedet når de sælger dem.

Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2007 kl. 21:19

Okaay, så jeg skal sådan set gå efter LCD når han skal spille ps3 og computer. Eller kan Panasonic Pv60 eller hva det hedder godt ?

Rimelig forvirrende det her :P

Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12444
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2007 kl. 21:22
Oprindeligt skrevet af Twist_1000 Twist_1000 skrev:

Hvad med det her?

http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=179248

At det ikke er til dig selv ændrer jo en del Jeg ville helt sikkert købe det TV du linker til, når det er til gave og såen. Det er med 110% garanti bedre end ethvert LCD TV i prisklassen. Og det kan sagtens holde til noget PS3, og vil være pænt i orden til Blu-Ray film.
Til top
hellfishdk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 24-Maj-2006
Point: 13
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2007 kl. 21:24

Det vil jeg faktisk vove at påstå at de er. De har normalt de nyeste mobiltelefoner, men når det kommer til f.eks. computere er det normalt nogle gamle modeller de sælger til dobbel pris. Mange af deres modeller er taget af markedet når de sælger dem.

Med fare for det her bliver en smule off-topic, så vover jeg alligevel at sige de jo osse sælger samsung bl.a og de sælger da mobiler som alle andre.

Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2007 kl. 21:31

Jeg vil jo ikk give ham noget bras. Men har ikk så skide mange penge til det. Er der andre Plasma i prisklassen du kunne linke til evt ?

Hvorfor siger den ene, at Lcd er skidt til Ps3 og comp, og den anden siger, at ingen lcd kan følge med det plasma.

Et tv som dette :

http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=244366

http://gear.comon.dk/index.php/review/show/id=1950

Får udemærket anmeldelser, og er ret billigt. Ville han slet ikk blive glad for det ? Og sparker Lg tv'et *** i forhold til det her ? Eller er det kun eksperter der kan se forskel ?

Til top
Sandal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2007 kl. 21:37

Hvorfor siger den ene, at LCD er skidt til PS3 og computer, og den anden siger, at ingen LCD kan følge med det plasma.

Kan godt forstå at du er forvirret.

Plasma er til tv og film unden tvivl bedre end LCD, da plamsa giver et bedre og mere korrekt billede. Nogle har oplevet problemer med burn-in plasma (inkl. undertegnet), så det er et reelt problem, men hvis man indkører skærmen korrekt og behandler det pænt, så burde det ikke været et problem, men der findes ikke to ens plasmapaneler, hvorfor der er forskel på hvor følsomme de er overfor burn-in. Plasma kan sagtens bruges til PS3 og computer, men ikke til intensiv brug, så derfor skal man tænke om, hvad skærmen skal bruges til.

Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2007 kl. 21:44

Nu ved jeg jo så, at drengen har fjernsynet tændt stort set hele tiden. Han bruger det 24/7.

Så det skal bruges RIGTIG meget. Både til Ps3 / Comp /DVD

Så det vil sige. IKKE Plasma . Eller hva ? :S

Til top
Sandal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2007 kl. 21:47

Så det skal bruges RIGTIG meget. Både til Ps3 / Comp /DVD.

Så det vil sige. IKKE Plasma . Eller hva ? :S

Jeg vil mene at du skal holde dig fra plasma, men Naiera vil nok mene det modsatte. Det er et lidt omstridt område.

Redigeret af Sandal - 27-Marts-2007 kl. 21:47
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu