|
køb af led 42" tv |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kim erik jensen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-November-2010 Sted: hjørring dk Status: Offline Point: 22 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-December-2013 kl. 23:19 |
hej alle
jeg skal til at købe et nyt tv et 42" da jeg kun sidder 2 meter væk fra tv det skal nok være et led tv har i nogen gode råd til hvad jeg skal købe det skulle gerne kunne holde nogen år og ha smart tv i og helst ha så mange hdmi stik og scart stik som muligt hvad skal jeg huske der skal være der i hvad er bedst ? |
|
tv sony 45" sattelit modtager 2 pace hdbox. hdd 1 stk sony hdd.--3 stk samsung bd-h8200.og bd-h8500. og bd-h8900. og 1 stk pioneer hdd. m.m.
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad vil du bruge smart tv til?
Lyder måske provokerende, men er alvorligt ment. Har ikke brugt smart tv i mit tv andet end for at se, hvad det var for noget |
|
![]() |
|
kim erik jensen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-November-2010 Sted: hjørring dk Status: Offline Point: 22 |
det er nok også bare for at se hvad det er for noget
![]() ![]() |
|
tv sony 45" sattelit modtager 2 pace hdbox. hdd 1 stk sony hdd.--3 stk samsung bd-h8200.og bd-h8500. og bd-h8900. og 1 stk pioneer hdd. m.m.
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
Er ked af at sige det, smart tv kan "intet" har selv Sony og brugte det mest til en musikkanal der var i smart tv delen. Min mor har et samsung smart tv med spil og hele svineriet, og jo dart har da været lidt sjovt i en brandert men ellers er det ikke brugt. Netflix kan for nogle være godt.
Der hvor jeg vil hen er, at du selvfølgelig godt kan kigge efter de apps du ved du vil bruge, fx netflix HBO osv. Og så kigge på det derfra. Men personligt synes jeg ikke det er smart, og var ved at købe et tv helt uden smart tv, men var for langsom så tilbuddet forsvandt inden jeg fik det gjort, jeg kommer ikke til at savne det :) |
|
![]() |
|
TommyF ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-December-2003 Sted: Brøndby Status: Offline Point: 625 |
Jeg syntes smart tv delen er for fed(LG) bare at jeg kan pege på TV med kontrollen og skrive et tal eller lave et tegn og TV reagerer der på og viser historik eller seneste man har lavet hopper til sidste kanal osv,,, især bruger jeg meget smart deling, mellem telefon,, tablet og TV, viser billeder på mobil fra TV eller omvendt,, jeg kan blive ved......
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19819 |
Yes og LG får også at vide alt du laver og hvad du har af filer på servere på dit netværk.
Klaus |
|
![]() |
|
gielsgaard ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: slagelse Status: Offline Point: 107 |
På phillips er smart tv en joke, super langsomt nærmest ubrugligt.
Det er svært nok for dem bare at udvikle software så man ikke skal tage strømmen fra det, i tide og utide. Når jeg tænker på mit gamle PX80 det blev hænget op og har kørt i 5 år UDEN et eneste problem. Tror desværre at TV industrien er på vej ud af en glidebane, fuldstændigt som mobil telefon producenterne, masser af ubruglige features, og det basale er glemt, nemlig for tv's vedkommende et godt billede og fair lyd, og for mobil telefonernes vedkommende ordentlig samtale kvalitet (antenne). |
|
![]() |
|
hej i skal ha tak for alle jeres svar og info ja det er ikke nemt at købe et nyt tv med alle de modeller den findes så jeg har været en tur hos Elgiganten i dag og fandt ud af der er bedst billede på et sony kdl-42w805a end på et samsung men bedre smart tv i et samsung tv men det bliver ikke så meget jeg kommer til at bruge smart tv så jeg har købt et sony kdl-42w805a det skulle kunne næsten alt.
![]() |
|
|
|
![]() |
|
gielsgaard ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: slagelse Status: Offline Point: 107 |
Tror Sony er et godt valg.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |