|
Køb af LG CX65 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MSP1979 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2021 Sted: Valby Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Juni-2021 kl. 15:04 |
Jeg overvejer stærkt at springe på Elgigantens tilbud af lg cx65 til 9799,-, inden den stiger i pris igen.
Men er lidt i tvivl ang den tryghedsforsikring og andre forsikringer man kan tilvælge. Er det noget i ville anbefale at vælge eller er det ikke nødvendigt?
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4993 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nej lad endelig være med det. Det er meget bedre at lave en elektronik tilvalgsforsikring til din Indboforsikring. Så er al din elektronik dækket for noget nær samme beløb.
|
|
![]() |
|
MSP1979 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2021 Sted: Valby Status: Offline Point: 5 |
Og hvordan med pixelfejl eller burn in, hvis det skulle være eller blive tilfældet?
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4993 |
Det skal du snakke med din forsikring om. Jeg har dækning for pixelfejl og panelfejl på min elektronikforsikring i Topdanmark.
|
|
![]() |
|
Jeg takker for svar 👍🏼
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |