|
Køb af Marantz fra Tyskland? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mjmusicianmj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-November-2012 Status: Offline Point: 191 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-December-2012 kl. 12:42 |
Efter en kontinuerlig søgen for hvad der ville tilfredsstille mine behov samt smagssag, er jeg kommet frem til en Marantz SR6006 / 5006.
Jeg har søgt og søgt efter brugte, men efter jeg har revurderet mine behov (nogenlunde up-to-date / nyt , design, power etc. ), er jeg måske nødsaget til at købe nyt. Valget stod mellem en brugt onkyo tx-nr876 og en ny Marantz SR6006. Jeg har efter en del søgen kommet frem til en pris, jeg kan få på Marantz SR6006 på 3950 fra ny, dog er det fra Tyskland. Onkyo'en er f.eks. til salg her på siden til 3500 brugt. Jeg forsøger at køre det hele over netværk,være med på fronten når det kommer til nyeste teknologi etc. og det virker til at Onkyo'en ikke helt kan følge med her. Jeg vælger ikke Marantz'en pga. airplay eller 3D. Faktisk ejer jeg intet fra apple og jeg får nærmest hovedpine af 3D! Hvilke erfaringer har folk på dette område? Hvis en komponent, eller andet, går i stykker? Vil i råde mig til noget helt andet?
Redigeret af mjmusicianmj - 27-December-2012 kl. 12:43 |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du lyttet til den?
|
|
![]() |
|
mjmusicianmj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-November-2012 Status: Offline Point: 191 |
Jeg har ikke haft mulighed for at lytte til den desværre.
Jeg er ikke sikker på forhandler af Marantz, da avconnection ikke distribuerer dem mere.
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Mener at HIFI Freaks har dem.
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Hvor meget sparer du ved at købe i Tyskland?
Hvis den skal til reparation skal du sikkert selv betale fragten. Husk at de har kortere garanti i Tyskland. Jeg giver gerne lidt ekstra for sikkerheden. Og køb for guds skyld ikke noget før du har lyttet. Håber du finder den rette reciever. ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |