recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køb af Marantz fra Tyskland?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Køb af Marantz fra Tyskland?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mjmusicianmj Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-November-2012
Status: Offline
Point: 191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mjmusicianmj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Køb af Marantz fra Tyskland?
    Sendt: 27-December-2012 kl. 12:42
Efter en kontinuerlig søgen for hvad der ville tilfredsstille mine behov samt smagssag, er jeg kommet frem til en Marantz SR6006 / 5006.

Jeg har søgt og søgt efter brugte, men efter jeg har revurderet mine behov (nogenlunde up-to-date / nyt , design, power etc. ), er jeg måske nødsaget til at købe nyt.

Valget stod mellem en brugt onkyo tx-nr876 og en ny Marantz SR6006.

Jeg har efter en del søgen kommet frem til en pris, jeg kan få på Marantz SR6006 på 3950 fra ny, dog er det fra Tyskland. Onkyo'en er f.eks. til salg her på siden til 3500 brugt.
Jeg forsøger at køre det hele over netværk,være med på fronten når det kommer til nyeste teknologi etc. og det virker til at Onkyo'en ikke helt kan følge med her.
Jeg vælger ikke Marantz'en pga. airplay eller 3D. Faktisk ejer jeg intet fra apple og jeg får nærmest hovedpine af 3D!

Hvilke erfaringer har folk på dette område? Hvis en komponent, eller andet, går i stykker? Vil i råde mig til noget helt andet?

Redigeret af mjmusicianmj - 27-December-2012 kl. 12:43
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Point: 4909
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2012 kl. 13:57
Har du lyttet til den?
Til top
mjmusicianmj Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-November-2012
Point: 191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mjmusicianmj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2012 kl. 14:24
Jeg har ikke haft mulighed for at lytte til den desværre.
Jeg er ikke sikker på forhandler af Marantz, da avconnection ikke distribuerer dem mere.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2012 kl. 15:54
Mener at HIFI Freaks har dem.
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Point: 4909
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2012 kl. 16:39
Hvor meget sparer du ved at købe i Tyskland?

Hvis den skal til reparation skal du sikkert selv betale fragten.

Husk at de har kortere garanti i Tyskland.

Jeg giver gerne lidt ekstra for sikkerheden.

Og køb for guds skyld ikke noget før du har lyttet.

Håber du finder den rette reciever.Smile

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu