|
Køb af mediaplayer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Nielsen1967 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 103 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Januar-2012 kl. 19:40 |
Hej
Skal har skiftet min popcorn hour 200 c til noget nyt legetøj...
Mit problem er så hvilken en jeg skal købe ?
Har læste div test men ikke fundet frem til en ny.
|
|
![]() |
|
Bamse82 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 206 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg lytter lige med. Har en Xtreamer (1. gen ) som egentlig gør det fint, men mangler 7.1 og ser en smule lack på Bluray-rips (måske pga. USB2.0 disk), så ja, hvad er alternativet.. Overvejer en Xtreamer prodigy, men som sagt følger lige med :-)
|
|
BenQ W1000+ / RaspXBMC / Xbox360 / Wii / PS3 / Onkyo TX-NR609 + Denon AVR-1604 / Harbosat x5 / Harbosub x2 / Basshaker x 2
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
Skulle jeg kigge på en ny streamer ville jeg holde mig fra xtreamer, men måske tage et dybt kig på de nye asus modeller der er på vej.
|
|
![]() |
|
kfalken ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Oktober-2008 Status: Offline Point: 163 |
Kig forbi køb og salgs siderne
![]() |
|
![]() |
|
Nielsen1967 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 103 |
Hvornår kommer asus og til hvilken pris ?
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
![]() |
|
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=103368&title=asus-bds700-hvornr
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |