|
Køb af Nexus 4 indenfor EU |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | |
tipsen
Guld medlem Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den er da stadig på lager i USA?
|
|
mortenls
Bruger Oprettet: 27-Oktober-2010 Status: Offline Point: 209 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej, den er udsolgt igen :(
|
|
mortenls
Funktioner
Tak(0)
|
Den er ikke på lager, men vi ved hvornår den afsendes igen... Jeg ved ikke om 2 stk. begrænsningen stadig gælder.
16 gb: Ships in 4 - 5 weeks. Tax and shipping will be calculated at checkout. 8 GB Ships in 8 - 9 weeks. Tax and shipping will be calculated at checkout. Kilde: google.com/nexus |
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Online Point: 4699 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. Ja det blev i går igen muligt at bestille den i USA. Men kun USA, ikke i Europa. http://9to5google.com/2012/11/27/nexus-4-sales-live-again-only-16gb-delivers-for-christmas/ Hilsen Carsten.
|
|
madbox
Bruger Oprettet: 19-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 175 |
Funktioner
Tak(0)
|
nogle der har erfaring med tyske saturn.de ?
|
|
mortenls
Funktioner
Tak(0)
|
Har du fundet saturn.de på idealo.de? Du kan prøve at kigge der.
|
|
mortenls
Funktioner
Tak(0)
|
Glemte lige at sige... at du nu kan bestille i uk play, der er dog lang leveringstid: 6-7 uger
|
|
madbox
Funktioner
Tak(0)
|
tak for info med idealo.de ser ikke ud til at tyskerne ikke er så glade for Saturn.de men kan du give lidt mere specific info om UK .. er det play.com i uk og er det ikke guernsey ?
eller er det google play store ? Redigeret af madbox - 09-December-2012 kl. 16:44 |
|
mortenls
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg mente hos google. Google's butik hedder også play...
google.co.uk/nexus
Lidt mere info: Det er 16 gb modellen, 8 gb er stadig out of stock. Jeg overvejer at bestille, det er dog godt nok lang tid at vente. Måske man heller skulle hoppe på en nexus 10. |
|
madbox
Funktioner
Tak(0)
|
så vidt jeg er informeret så kan man ikke købe på google play.. men oplys mig gerne
|
|
mortenls
Funktioner
Tak(0)
|
De sender ikke direkte til Danmark, men som Michael skriver.
|
|
madbox
Funktioner
Tak(0)
|
saturn.de leverer ikke udenfor bundesgrænsen :S øv øv de har den ellers indenfor 2 uger. nogle der skal til Flensborg ?
|
|
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |