recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køb af Nexus 4 indenfor EU
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Køb af Nexus 4 indenfor EU

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2012 kl. 22:19
Den er da stadig på lager i USA?
Til top
mortenls Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-Oktober-2010
Status: Offline
Point: 209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mortenls Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2012 kl. 22:23
Nej, den er udsolgt igen :(
Til top
mortenls Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-Oktober-2010
Status: Offline
Point: 209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mortenls Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2012 kl. 22:29
Den er ikke på lager, men vi ved hvornår den afsendes igen... Jeg ved ikke om 2 stk. begrænsningen stadig gælder.

16 gb: Ships in 4 - 5 weeks. Tax and shipping will be calculated at checkout.

8 GB Ships in 8 - 9 weeks. Tax and shipping will be calculated at checkout.

Kilde: google.com/nexus

Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2012 kl. 23:17
Oprindeligt skrevet af tipsen tipsen skrev:

Den er da stadig på lager i USA?

Hej.

Ja det blev i går igen muligt at bestille den i USA. Men kun USA, ikke i Europa.

http://9to5google.com/2012/11/27/nexus-4-sales-live-again-only-16gb-delivers-for-christmas/

Hilsen Carsten.
Til top
madbox Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 175
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér madbox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2012 kl. 20:27
nogle der har erfaring med tyske saturn.de ?
Til top
mortenls Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-Oktober-2010
Status: Offline
Point: 209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mortenls Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2012 kl. 20:01
Har du fundet saturn.de på idealo.de? Du kan prøve at kigge der.


Til top
mortenls Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-Oktober-2010
Status: Offline
Point: 209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mortenls Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2012 kl. 20:06
Glemte lige at sige... at du nu kan bestille i uk play, der er dog lang leveringstid: 6-7 uger
Til top
madbox Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 175
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér madbox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2012 kl. 08:02
tak for info med idealo.de ser ikke ud til at tyskerne ikke  er så glade for Saturn.de men kan du give lidt mere specific info om UK .. er det play.com i uk og er det ikke guernsey ?

eller er det google play store ?


Redigeret af madbox - 09-December-2012 kl. 16:44
Til top
mortenls Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-Oktober-2010
Status: Offline
Point: 209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mortenls Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2012 kl. 15:34
Jeg mente hos google. Google's butik hedder også play... 
google.co.uk/nexus

Lidt mere info:
Det er 16 gb modellen, 8 gb er stadig out of stock. Jeg overvejer at bestille, det er dog godt nok lang tid at vente. Måske man heller skulle hoppe på en nexus 10.
Til top
madbox Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 175
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér madbox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2012 kl. 12:18
så vidt jeg er informeret så kan man ikke købe på google play.. men oplys mig gerne

Til top
mortenls Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-Oktober-2010
Status: Offline
Point: 209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mortenls Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2012 kl. 12:14
De sender ikke direkte til Danmark, men som Michael skriver.

Oprindeligt skrevet af Michael Sne Michael Sne skrev:

Hej alle i andre frustreret

Jeg er også i denne båd. Brugte hele aften i går på at finde en online butik i UK som sælger denne fede Nexus 4 og Nexus 10. 
Men min kendskab og formåen til dette rækker bare ikke. 
Så hvis der er nogen af jer der har denne evne eller kan komme ind på en udenlandsk google play og købe disse forhåbentlig fantastiske  og noget billigere produkter vil jeg gerne være med. med hensyn til fragt kunne vi jo slå os samme og bruge websiden www.borderlinx.com.

Hilsen Michael
Til top
madbox Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 175
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér madbox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2012 kl. 09:50
saturn.de leverer ikke udenfor bundesgrænsen :S øv øv de har den ellers indenfor 2 uger. nogle der skal til Flensborg ? 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu