|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
npa-at-dvd ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
![]() Sendt: 21-December-2005 kl. 10:25 |
Er der nogen der har købt NVIDIA PureVideo Decoder? Prøver man via www.nvidia.com får man denne besked: **We apologize but the NVIDIA Store can only accept orders from US and Canadian customers at this time. Please check this site periodically for updates regarding International order availability. Jeg har kigget lidt på NVIDIA's engelske hjemmeside, men der er heller ikke hjælp at hente. Findes der andre, lige så gode eller bedre, alternativer? Mvh. |
|
![]() |
|
MichaelMCE ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 58 |
![]() |
![]() |
|
Mandd01 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() |
Hej Jeg vil gerne spørge, hvad er : NVIDIA PureVideo Decoder for noget ? MVH Mads |
|
![]() |
|
MichaelMCE ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 58 |
![]() |
For at kunne afspille DVD og Live TV / Optagelser på din Pc, skal du have en Mpeg video-decoder installeret. De bliver gerne installeret sammen med software afspillere som PowerDvd eller WinDvd. I forbindelse med afspilning i Microsoft Media Center Edition, er Nvidia Pure Video Decoder en af de løsninger man kan vælge. Da der ikke automatisk bliver installeret en Decoder, når man installerer MCE. Hvis man køber en af de færdigbyggede modeller fra Zitech, Amitech eller lign. er der installeret en decoder på forhånd. |
|
![]() |
|
npa-at-dvd ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
![]() |
Til MichaelMCE: Mange tak. Dejligt at der findes (mere end mig) kreative mennesker. Bruge NVIDIA's egen postadresse.... LOL Til Mandd01: En DVD dekoder er krævet i MCE for at afspille DVD... Og den følger ikke med.. /Niels |
|
![]() |
|
Mandd01 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() |
Jeg takker for jeres oplysninger, interssant læsning. Mandd1 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |