|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
frecra ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-Maj-2009 Status: Offline Point: 17 |
![]() Sendt: 10-Maj-2009 kl. 19:53 |
|
Hej alle..
Jeg står og skal ti at købe en ny fladskærm... jeg har kigget på lidt forskellige modeller..... her er de: sony KDL-40ex1 : http://www.sony.dk/product/t32-e-series/kdl-40ex1 sony E5500 Sony E5020 samsung serie 8 og så har jeg også kig på de nye LED fra samsung... alle sammen i 40"... Er der nogen der har nogen erfaring med dem eller som bare har et godt råd, så skriv:) På forhånd tak... |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40576 |
![]() |
|
Tænker du på god billedkvalitet,? ja, det gør du vel, så er det Panasonic du skal se på. Deres nye generation plasma er lige kommet på markedet. |
||
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jamen jeg vil bare meget gerne have LCD ....
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40576 |
![]() |
|
Det er billedet bare ikke i samme klasse som på Plasma, og derudover, der jo chance for Backlight Bleed. Det er ikke til at holde ud at se på. |
||
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
||
![]() |
||
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
![]() |
|
Nogen speciel grund til LCD? |
||
![]() |
||
Firebird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2195 |
![]() |
|
Du må ud og se de forskellige skærme i butikkerne og selv indstille med fjernbetjeningen, evt. med hjælp fra en ekspedient. Køb det tv som du bedst kan lide, for de penge du vil bruge på det. Hvad andre kan lide eller ikke kan lide, bør være underordnet. |
||
Venlig hilsen Firebird {;-)
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation. JVC X3 ? ? ? ? |
||
![]() |
||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
|
Du kunne kigge på Samsungs nye LCD LED tv. Det for nogle gode ord med på vejen.
http://flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1240 994458 |
||
![]() |
||
![]() |
|
den ene grund er jeg synes det er pænest..... samtidig skal jeg bruge det meget med computer til og også andre ting og sager hvor billedet vil være der lang tid.... |
||
![]() |
||
![]() |
|
De skærme jeg nævner skulle ellers være specielt gode hvad angår det problem ...:) (sorry, det her svar er selvfølgelig til der hvor du har skrevet om backlight bleeding...) Redigeret af frecra - 10-Maj-2009 kl. 20:55 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det kan Plasma også bruges til, man har bare tendens til, at forveksle Retention med Burn In, det har dog intet med det at gøre. |
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg har været ude og kigge ... dog uden at indstille dem... men derfor vil jeg nu alligevel godt lige have noget response på hvad andre mener og hvad andre anbefaler... :) |
||
![]() |
||
![]() |
|
okay... jamen vil du så ikke lige foreslå det bedste plasma i 40" ..? :) |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |