|
Køb af ny reciever.... |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Nevermind1971 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-Februar-2013 Sted: Aalborg Danmark Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Februar-2013 kl. 14:40 |
|
Min onkyo er stået af, ingen lyd overhovedet.
Kan måske laves??? Men hvis det er for dyrt, hvilket køb vil så være bedst til få penge??? Har set på onkyo 616, syntes den er vildt fed og til kun 3500. Vil helst ikke bruge flere penge end det. Men er blevet lidt bange for onkyo og holdbarhed... Håber nogen vil give deres erfaring vidre.... ![]() |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40576 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg har for ikke så længe siden købt denne: http://hifi-freaks.dk/webshop//product_info.php?cPath=94_95&products_id=946 det har jeg ikke fortrudt, det er en fin kompakt Reciver der kan det man IMO forventer den kan.
|
||
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
||
![]() |
||
skele2r ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-Oktober-2010 Status: Offline Point: 295 |
|
Den har vundet bedste reciever 2012 i lyd og billede .. .og jeg opgradere også til den. . .Holdbarhed tror jeg ikke du skal være bange for. .
|
||
Mvh. Nikolai
|
||
![]() |
||
Nevermind1971 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-Februar-2013 Sted: Aalborg Danmark Status: Offline Point: 4 |
|
Onkyo 616 står til 3628.- i Elgiganten,
med en tryghedsforsikring burde der da ikke være noget at frygte, de år man er forsikret.. Tusind tak for info.... |
||
![]() |
||
skele2r ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-Oktober-2010 Status: Offline Point: 295 |
|
IMO er forsikringer ved Elgiganten mega fusk, de tjener kasser på det. . . Køb en elektronik forsikring ved dit forsikrings selskab i stedet ..
Jeg har ikke selv noget erfaringen men Onkyo, men der er mange herinde der har dem og jeg har aldrig hørt noget dårligt om holdbarheden, så det ville jeg ikke frygte. Du kan jo altid "voldtage" den godt og grundig til at starte med, du har jo 2 års reklamations ret
|
||
Mvh. Nikolai
|
||
![]() |
||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
|
OK, så når firmaer tjener penge er det fusk - det var en sjov definition.
|
||
![]() |
||
|
Syntes bare pengene er brugt bedre på en forsikring der dækker alt dit elektronik, og jeg havde en kammerat der var ansat ved elgiganten han fortalte bare at forsikringer var det de tjente mest på og man var bedre stillet med almindelig el forsikring eller rettere den dækkede flere apparater .. |
||
Mvh. Nikolai
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Du har en ONKYO som alt for tidlig er defekt, og vil så investere i en ny ONKYO??? Det fornuftige - og problemfri valg - vil være en Yamaha receiver! M.v.h.
|
||
![]() |
||
|
HVis det skal være Yamaha, så har denne vundet What hifi 2012:
|
||
Mvh. Nikolai
|
||
![]() |
||
Gonardo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
|
Enig, har haft Onkyo 808 og 809...skal aldrig have Onkyo indenfor mine døre igen, kvaliteten og servicen af deres produkter er simpelhen under al kritik.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |