recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køb af ny tv.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Køb af ny tv.

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Reptilen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 12-April-2016
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Reptilen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Køb af ny tv.
    Sendt: 12-April-2016 kl. 21:51
Hejsa,

Jeg er ikke så meget inde i køb af tv, men faldt over denne hjemmeside. Budgettet er meget begrænset, men vil gerne have det hele LOL Jeg vil gerne have minimum 55'' med 4k er jeg kommet frem til. Jeg er faldet over et philips 55'' 55PUT6400 til 5000 kr fra ny, eller jeg kan købe et brugt Sony 55x8505B fra januar 2015 til 4500 kr. Sony'en kan jeg se havde en nypris på omkring 20.000 kr, men det er jo også ved at være ''gammelt''. Ved bare ikke hvor meget der sker på lidt over et år? Hvilken et af de to ville i vælge? eller har i et helt tredje forslag, som passer til mine noget nærige kriterier?

Mvh. manden på SU, som gerne vil have et lækkert tv.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2016 kl. 22:36

Langt hellere et Sony der er et år gammelt, end et kinesisk klistermærke produkt.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 4835
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2016 kl. 22:52
Oprindeligt skrevet af Reptilen Reptilen skrev:

manden på SU, som gerne vil have et lækkert tv. 

Hej.

Har du overvejet, om du kan finde et hos Fona?

'Tøm en Fona, historisk udsalg i gang'

http://www.recordere.dk/2016/04/toem-en-fona-historisk-udsalg-i-gang/

Hilsen Carsten.
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Reptilen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2016 kl. 09:01
Jeg har godt set det, og det er også kommet med i mine overvejelser. Jeg tænker bare lidt, at tv'ene ryger inden der når at komme ordenlig rabat? I hvert fald på 4k modellerne på 55" og over? 😊
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2016 kl. 09:45

Hej.

Jeg ved heller ikke om man bør satse på 20% eller 40%?

Men jeg ved ikke hvor du bor. Hvis du bor i Århus kan
du stille dig op i køen hele natten før Power åbner:

http://www.recordere.dk/2016/04/naeste-power-aabner-aarhus/

Det har i Københavnsområdet givet en rigtig god timeløn.

Hilsen Carsten.

Redigeret af csell - 13-April-2016 kl. 09:46
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Reptilen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2016 kl. 12:17
Jeg kan til gengæld se på Fonas hjemmeside, at de kun har 3 forskellige modeller der er 55" og 4k, det er henholdsvis et Samsung, et Samsung curved og et Philips. De ligger på 9000 og 10000 kr., så jeg skal helt op på 40-50 procent rabat, og det ved jeg bare ikke om det er realistisk? Er til gengæld villig til at køre hvorhen i landet det skulle være, at de har noget på lager. Hvor stor besparelse har der været de andre gange Power åbnede? Læste på et tidspunkt, at nogle lå i kø i en uge, og det må jeg nok erkende jeg ikke har lyst, eller tid til 😅
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2016 kl. 12:21
Gad vide hvem der dækker garantien, hvis man handler hos Fona, det bør man bestemt undersøge før et købUnhappy 
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Reptilen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2016 kl. 12:27
Har læst et sted, at det er Elgiganten der overtager garantien :)
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2016 kl. 13:16

Hvor stor besparelse har der været de andre gange Power åbnede? 

Hej.

Jeg har en Power åbningsavis fra deres åbning i Glostrup liggende. Den kan jeg sende på en email til dig,  hvis du sender din email adresse på en PB til mig.
Der er bl.a. 170 stk LG 55” UHD SMART TV 55UF671VAEN til 4999 kr.

Men unden at komme ind på om Jyder eller Københavnere vil stå længst i Kø, tror jeg ikke at man kan sammenligne længden af kø de to steder.
Mit bud er, at hvis man kommer aftenen før, vil der være mulighed for at få et billigt 55".

Hilsen Carsten.

Redigeret af csell - 13-April-2016 kl. 13:20
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2016 kl. 13:43

Hej igen.

Jeg kan huske et indlæg jeg skrev ved Powers åbning i Odense.

Citat:

'Og LG 49" Ultra HD 49UF640VAEN til 3999 kr er udsolgt,
 mens 55" LG 55LF580VAEN til 3999 kr IKKE er udsolgt.'

og

'Ellers fandt vi på dette forum ud af at de oplyste styktal var det totale antal til salg.
 Både dem der var en del af en pakke og dem der blev solgt til tilbudsprisen. Jeg kan i Herlev
 huske at der var nogen der var utilfreds med at der kun var kalibrerede TV tilbage.
 Og de ønskede at købe et TV uden kalibrering og derved at spare 700 kr.'

Fra:  http://forum.recordere.dk/topic143202&OB=DESC.html

Hilsen Carsten.

Redigeret af csell - 13-April-2016 kl. 13:43
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Reptilen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2016 kl. 14:27
Jeg har sendt en besked til dig Carsten.

Det lyder spændende med Power, men er der nogen der ved noget om åbningsdatoen? Lige umiddelbart kan jeg ikke se den skulle være offentliggjort nogen steder?

I forhold til tv'ene fra Fona er det disse tre der er aktuelle for mit tilfælde:

https://fona.dk/philips-flat-tv-55pus7100-0600451330

https://fona.dk/samsung-flat-tv-ue55ju6475xxe-0609566340

https://fona.dk/samsung-flat-tv-ue55ju6575xxe-0609566480

Den sidste er lidt med forbehold, da den er buet. Jeg kan ikke helt blive enig med mig selv hvad jeg synes om det. Jeg tror dog jeg hælder mest til et fladt tv.

Så en test af philips tv'et og der vandt det testen, men hvis man læser om produktet på philips egen hjemmeside, så virker det bestemt ikke til at kunderne er tilfredse med det? http://www.philips.dk/c-p/55PUS7100_12/7000-series-ultratyndt-4k-uhd-tv-pa-androidtm-platform-med-2-sidet-ambilight-og-pixel-precise-ultra-hd/priser-og-anmeldelser

Det er ellers Philips tv'et jeg synes rent designmæssigt er det der er pænest, men det er selvfølgelig skærmkvaliteten jeg vægter højest!

Er der nogen der har et input til hvilket tv de ville vælge? Forudsat at der er ogle tilbage når der kommer 40-50 procent rabat på dem :)
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2016 kl. 16:37

Det lyder spændende med Power, men er der nogen der ved noget om åbningsdatoen? Lige umiddelbart kan jeg ikke se den skulle være offentliggjort nogen steder?

Hej.

Jeg har sendt dig en mail med TV siderne fra Power Glostrup Åbningsavis.

Da Power åbnede den første butik i Glostrup, annoncerede ELGiganten 100 m længere nede af vejen pludselig fødselsdags udsalg til dagen før.
 Så regn med at Power holder kortene ind til kroppen og først annoncerer datoen 2-3 dage før de åbner, og først udsender åbningsavis dagen før.

Lad os høre de andre, hvad de har af kommentarer til Fona's TV?

Hilsen Carsten.

Redigeret af csell - 13-April-2016 kl. 16:40
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu