|
Køb af ny tv. |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19815 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Klart jeg ville vælge et Philips. ET tv man hurtigt kan irriteres over og kan kæmpe med. Ikke noget med at få et roligt og stille tv, man kan nyde i mange år, nej allerede efter 2 år, er du på udkig efter noget nyt. Nå ja, et Samsung, Det er der også stor chance for at du ikke har om 3-4 år..... og på begge er der stor sandsynlighed for at smart tv delen intet er værd om 3 år. Hvad kan jeg sige, jeg syntes at du skal sænke ambitionerne og gå efter et tv med et godt billede frem for at satse på smart-tv og 4K. Klaus |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Ja, Smart TV er egentlig ikke så smart, der er en Chromecast at foretrække eller en Nvidia Shield. Samsung TV, mit kører upåklageligt på 5. år. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Reptilen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-April-2016 Status: Offline Point: 27 |
Grunden til jeg gerne vil have 4k er, at jeg føler det er lidt mere fremtidssikret, samt at Netflix begynder at vise mere og mere af deres indhold i 4k. Smart-delen i et tv har egentlig ikke så stor betydning for mig, ville bare sætte pris på at jeg kan gå på Netflix over det.
Klaus: når du siger, jeg allerede vil være på udkig efter nyt tv efter 2 år, hvis jeg vælger Philips, bunder det så i egne erfaringer, eller er det den gængse holdning på boardet at man skal holde sig fra Philips? I forhold til Samsung modellerne, hvorfor skulle jeg så ikke have det om 3-4 år? Er bare nysgerrig over hvorfor de skulle være så dårlige? Men jeg ved jo slet heller ikke nok om det endnu, derfor jeg spørger herinde. Det er rigtig dejligt og brugbart med alt jeres hjælp :)
|
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
Hvor mange Phillips TV har du ejet de sidste 5 år? Ingen? Gætværk og fordomme.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19815 |
Korrekt.
Til gengæld har der været rigeligt i min omgangskreds der har haft "dummet sig"...... Klaus |
|
![]() |
|
Erfaringer fra min omgangskreds og generel kendskab til tv markedet. Klaus |
|
![]() |
|
Reptilen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-April-2016 Status: Offline Point: 27 |
Klaus: Okay, jamen det er modtaget. Så du mener faktisk, at jeg skal holde mig væk fra både Philips og Samsung udgaven, selvom de muligvis ryger godt ned i pris ved Fona?
|
|
![]() |
|
Jeg ville aldrig købe et Samsung, en historik af dårlige komponentvalg og kringlet software er grund nok for mig.
Philips er bare ringere......... Har du kun de fabrikanter at vælge imellem, vil jeg råde dig til at tage Samsung. Klaus |
|
![]() |
|
Okay, det kommer med i mine overvejelser så. Tak for input.
|
|
![]() |
|
Update: Jeg endte med at indse, at jeg hellere ville smide lidt flere penge efter et tv, da jeg gerne ville op i et 65", da jeg kan forstå, at man hurtigt vender sig til størrelsen 😅 Så jeg endte med at smide 12.000 kr. for et LG 65uf860v. Det bliver sat op i næste weekend! Tak for hjælpen herinde!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |