|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
![]() |
PS-50Q7H jeg mener det er 42" jeg så der nede og den er ikke fed... den anden har jeg ikke se
|
|
![]() |
|
Bummerten ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2006 Sted: Tyskerland Status: Offline Point: 134 |
![]() |
Okay. Jeg skal i hvertfald ud og kigge på PS-50P7H en af dagene i næste uge. |
|
![]() |
|
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
Hej! Tjek lige de tråde der er herinde-omhandlende FEJL på denne Samsung i 42" udgaven,INDEN du beslutter dig endeligt. lrev Redigeret af lrev - 11-Januar-2007 kl. 18:37 |
|
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
|
![]() |
|
Gauze ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 108 |
![]() |
Jeg står selv i samme situation, men efter at have læst den lange tråd på hifi4all så er det klart at jeg går uden om samsung. Jeg har forresten været ude at kigge på Samsung, som faktisk er et lækkert tv, med et flot billede. Samsung sælger sikkert mange tv, pga. designet, som faktisk er lækkert. Mit valg står på enten Pioneer 427XD eller Panasonic PX60. Begge som 42". Jeg vil dog se tiden lidt an, i håb om at Pioneer falder et par tusinde, hvilket jeg desværre næppe tror det gør. Panasonic'en har ikke det bedste design, men når man ser det på en væg eller på rhombe foden, er det faktisk fantastisk flot at se på. Design er ikke alt, men det må helst heller ikke være alt for grimt at se på. Jeg vil dog stadig fortrække billede frem for design :)
|
|
![]() |
|
spooky ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 52 |
![]() |
hej alle, hvis mand er interesseret, så kan I læse testen om netop samsung PS-50Q7H, de konkludere at fjernsynet er faktisk et godt køb! http://www.homecinemachoice.com/cgi-bin/displayreview.php?re viewid=6965 |
|
![]() |
|
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
Jamen....så lad os alle konkludere det!!...NEJ.....jeg mener:Der er andre endnu bedre køb.....efter MIN mening.
lrev Redigeret af lrev - 14-Januar-2007 kl. 16:16 |
|
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
|
![]() |
|
Gauze ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 108 |
![]() |
Som Irev også nævner, så er det sikkert et godt fjernsyn. Ingen tvivl. Men vil man smide så mange penge efter en plasma skærm, så ville det måske være mere klogt, at smide dem efter et bedre tv? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |