recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køb af nyt lydanlæg
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKøb af nyt lydanlæg

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
SK085 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 14-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 17
Direkte link til dette indlæg Emne: Køb af nyt lydanlæg
    Sendt: 14-August-2007 kl. 20:46

Jeg er netop flyttet hjemmefra og har i den anledning overvejet at skaffe mig nooget nyt lyd. Jeg har i forvejen en ældre Sony 5.1 reciever med tilhørende Sony højtalere og subwoofer.

Idet, at det kun er en 1-værelses lejlighed jeg er flyttet i kræves der ikke noget helt vildt kraftigt anlæg. Derudover ved jeg heller ikke om jeg vil have 5.1 eller 2.1 lyd. Jeg vil hellere have 2.1 med god lyd end 5.1 med dårlig lyd.

Jeg bruger hovedsageligt mit anlæg til musik (mest dance og trance) og TV. Bruger det også til DVD, men det er lidt begrænset. Jeg har ikke en CD-afspiller tilsluttet, men har min computer via optisk indgang. Mit budget er ikke helt fastlagt, men det ligger på en 4.000-5.000 kroner inkl. højtalere.

Og idet jeg er helt amatør på dette område, så har jeg virkelig brug for hjælp mht., hvad jeg skal vælge.

Med venlig hilsen
Jakob

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu