|
Køb af nyt surround |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
LarsGeisler ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 398 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den "lille reolhøjttaler" er nu Atc scm 12 en højttaler til omkring 1000 £, af britisk herkomst, så den er ikke så ringe, efter hvad jeg fik googlet mig til. I øvrigt kan selv små højttalere være meget afslørende.
Men tænk lidt over det næste gang du hører på noget grej, er der nu virkelig forskel eller er det "all in the mind" ![]() Så er der jo også den anden test jeg linkede til, plus det simple faktum, at der ikke findes blindtest der beviser at der er hørbar forskel. Faktisk kørte der en challenge i USA med en belønning på 5000$ hvis man kunne klare blindtesten, den bæev aldrig udbetalt! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |