recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køb af nyt TV ved næste Black Friday
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Køb af nyt TV ved næste Black Friday

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2021 kl. 17:14
Forresten - hvad synes folk om "NanoCell"? Er godt klar over det er et trin nedad, men måske i virkeligheden mere realistisk iht. vores budget på ca. 5000;-?
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (2) Tak(2)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2021 kl. 19:38
NanoCell er ikke et, - men flere trin nedad . Det rigtige svar er at ryste posen > 55” OLED > selvom i så må vente til Black Friday 2022 . . Wink

Redigeret af Lennon - 21-April-2021 kl. 19:39
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
thxtex Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thxtex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2021 kl. 00:33
Det er lige nu lagerne for 2020 modeller er ved at blive tømt, så sidste års modeller er billige lige nu.
2021 modellerne, som blev præsenteret i januar er så småt begyndt at komme i butikkerne nu og deres priser er højst lige nu.
Til sommer falder de lidt i pris. Til BF vil der være nogle gode tilbud, lige før jul stiger prisen. Så kommer januar udsalget med gode tilbud. Når vi så rammer april 2022 igen vil 2021 modeller have de laveste priser..
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2810
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2021 kl. 08:49
Oprindeligt skrevet af thxtex thxtex skrev:

Til sommer falder de lidt i pris.


Ikke nødvendigvis, med tanke på at der er EM i fodbold og OL.
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2021 kl. 09:31
Undgå Nanocell. Det er et marketingnavn for IPS LCD, som er den mest kontrastsvage type TV-skærm.

Hold dig til OLED. Mht. LG A1 så vær opmærksom på, at det er første 50/60Hz OLED-panel, modsat 100/120Hz på alle de andre. Hvis det er til filmbrug, så vil 24fps film hakke på LG A1. Nogen ser det, andre gør ikke.
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2021 kl. 13:52
Jeg spurgte om NanoCell, da det jo kunne tyde på at vores ambitioner om OLED ikke helt hænger sammen med budgettet (som stadig er ca. 5000;-), så vi er da åbne for alternativer. Vores mål er bedst mulige TV for pengene når det er allerbilligst, ikke bedst mulige TV - period.


Redigeret af jacobe - 24-April-2021 kl. 10:01
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2021 kl. 14:13
Oprindeligt skrevet af Furry Furry skrev:

alle folk hader alt der ikke er OLED



Øøøøh, nej. Jeg hader ikke mit tv (for så havde jeg skiftet det).



Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 9321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2021 kl. 15:17
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2021 kl. 16:08
Det springer da i den grad prisrammen......


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2021 kl. 16:13
Ellers tak, er på ingen måde int. i brugt, uanset pris.
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2021 kl. 16:24
Har vist fundet den ultimative LED-fladskærm til 5K Wink
50", VA-panel (høj kontrast), Direct LED-baggrundsbelysning (ikke kantbelysning)
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Kallespears Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-April-2011
Sted: Esbjerg Danmark
Status: Offline
Point: 416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kallespears Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2021 kl. 14:58
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

måske du kan købe det her


Alene billedet af remoten, gør at jeg ikke ville købe.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu