|
Køb af nyt TV ved næste Black Friday |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9420 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19627 |
|
Beskidt.....
Klaus
|
||
![]() |
||
Guests ![]() Gæst ![]() |
|
Black Friday er den eneste day/uge på året hvor I IKKE skal købe nyt TV. Der er massere af tilbud alle andre tider af året som snildt matcher og ofte er bedre end dem du ser på BF - just saying....
Redigeret af DanishCanadian - 23-April-2021 kl. 18:38 |
||
![]() |
||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
|
Det er ikke ubetinget korrekt . Der har været flere eksempler på topmodeller,der aldrig kom under BF prisen. Men perioden lige nu hvor 2020 lagrene tømmes, er typisk helt på niveau med BF .
|
||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
||
![]() |
||
OleA ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 664 |
|
diskuterer vi seriøst hvad et 43” tv koster om et halvt år?
![]() |
||
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
|
||
![]() |
||
Vilstrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1009 |
|
det bedste tidspunkt at købe et tv på, er lige når den enkelte model skal til at udgå. Så butikkerne et lager som de skal af med og derved give plads til den nye model.
Tvivler meget på at en hel ny model kommer på bud på FB, men kan blive overrasket. Dog tænker jeg, hvor lidt der er at spare når vi snakker om et tv i 43”, det kan ikke koste alverden.
|
||
![]() |
||
Mefisto ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1695 |
|
BF? Det er d. 26. -NOVEMBER- ! :-)
|
||
![]() |
||
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
|
Du behøver skam ikke deltage.
|
||
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
||
![]() |
||
Jespus ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2015 Sted: Gelsted Status: Offline Point: 282 |
|
Som sagt er Nokia i Føtex forbavsende godt skruet sammen og billedet fejler heller ikke noget. Har selv et B9, men var jeg selv i markedet for et nyt tv, kunne det godt blive det. Mange penge at spare i forhold til OLED.
|
||
![]() |
||
klander ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 813 |
|
Koster ca det dobbelte af hvad de vil give
![]() |
||
Med Venlig Hilsen
Kurt |
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9420 |
|
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |