|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tyros1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2007 Sted: vestjylland Status: Offline Point: 1184 |
![]() Sendt: 03-August-2008 kl. 15:35 |
Hejsa Overvejer kratig at skifte 805 eller 875/ nogen der ved hvor de sælges i Hamborg- idet jeg skal på indkøbstur der-så kunne jeg spare fragt Har læst herinde der kommer ny modeller august/ sep. Udover ekstra HDMI er der vel ingen grund til vente på dem/prisen stiger jo nok også? |
|
Philips 42 PF9731d/Humax XRHD Pana BDT 310 WD tv
Marantz SR6004,5.0 setup DLS M66, M60, R50 Marantz CD5001 - Panasonic MR-EH65 - Projekt debut III Squeezebox duet/Radio og IPAD NAS Synology 211 |
|
![]() |
|
meta ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: 5300 Kerteminde Status: Offline Point: 1564 |
![]() |
Er slet ikke så svært |
|
+ 70 positive handler!
|
|
![]() |
|
tyros1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2007 Sted: vestjylland Status: Offline Point: 1184 |
![]() |
super - der er ikke mindre en 12! så må jeg igang med pristjek, er dog i tvivl om man skal afvente ny model i september
|
|
![]() |
|
janelne ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 309 |
![]() |
På strøget i Hamborg ligger 'Saturn', som er det største elektronik-varehus jeg nogensinde har været i. Mon ikke de også har Onkyo ... Saturn ligger for enden af strøget (modsat rådhuset) "overfor" banegården. Under alle omstændigheder er varehuset et besøg værd. Sikke et sortiment! |
|
![]() |
|
chico ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
![]() |
Er der nogen der ved hvorfor Danmark ikke er nævnt - er det via Sverige, importen foregår og så gennem SAS-audio i DK?
Redigeret af chico - 04-August-2008 kl. 14:39 |
|
Panasonic 37PX80 | Panasonic DMR EX87 | Onkyo 606 | Pioneer PD 204 | Harman Kardon HKTS 11 | Sagem ITD84 HD MPEG4 boks m/TV2 abb.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |