recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køb af Onkyo 806 fra csmusiksysteme.de
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKøb af Onkyo 806 fra csmusiksysteme.de

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
vang Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 18-December-2008
Status: Offline
Point: 60
Direkte link til dette indlæg Emne: Køb af Onkyo 806 fra csmusiksysteme.de
    Sendt: 14-Januar-2009 kl. 14:31

Hej med-recordere,

Jeg vil frygtelig gerne købe en Onkyo 806 fra den tyske side www.csmusiksysteme.de (HP)

Jeg vælger produktet på siden, følger købsprocessen; herunder betaling vha. paypal (logger ind på min paypal profil direkte fra fra HP og verificerer, at det er korrekte konto osv.).

Jeg har sat leveringsadresse til anden end betalingsadresse, da jeg gerne vil modtage varen på arbejdet, istedet for, at skulle afhente den i Nørre Øbberbøv.

Jeg vil nu gerne godkende betaling i det sidste step af købsprocessen, men siden loader ikke videre - der står blot i toppen af siden:

Zusammenfassung

Überprüfen Sie alle Angaben und schicken Sie die Bestellung ab.

Bitte bestätigen Sie Ihre Zahlung, um die Bestellung abzuschließen.

Jeg skal kontrollere de angivne oplysninger og sende min bestilling, samt bekræfte betalingsmetode for, at fortsætte - men som sagt sker der ingenting når jeg trykker på linket i bunden: Bezahlung und Bestellung absschliessen.

OBS! Min paypal konto er korrekt oprettet/aktiveret og har været brugt til køb af andre produkter på nettet.

Mit spørgsmål er derfor - er der nogen af jer, der ved hvad der skal til for at gennemføre betalingen?

På forhånd tak.

/Vang

./. Billede af sidste side i bestillingen

 

Til top
NoNameDesigndk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 625
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2009 kl. 07:23
er det ikke noget med Paypal har en grænse for hvor meget du må trække af gangen, eller er det måske dit kreditkort der har en begrænsning .. ??
Mvh

Stephen
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu