|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Thomas M.M ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-December-2007 Status: Offline Point: 70 |
![]() |
Jeg har almindelige fælleantenne, kabeltv via Stofa.
|
|
![]() |
|
URTH4 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 39 |
![]() |
Hvis du kan leve med den signal kvalitet du har nu, og
regner med at du stadig vil have kabel tv i fremtiden, så ville jeg vælge PX80, og så skifte tv'et ud i 2012... |
|
![]() |
|
Thomas M.M ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-December-2007 Status: Offline Point: 70 |
![]() |
Budgettet er fortsat ~ 5.000,- Hvad med 40" Samsung 535 LCD, eller Phillips 42" LCD 5604, alternativt noget Sony værk? Eller går jeg helt i skoven ved at købe sådan noget ift. Panasonicen? |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() |
Af de to tv er det kun TX P42X10Y der har DVB-C tuner. Du skriver at du har kabeltv via Stofa - hvis du ikke vil have en ekstra boks er det nødvendigt med DVB-C tuner.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() |
Nej, du skal holde dig til et Panasonic 42X10Y, du får ikke noget bedre tv for 5000,- Glem også dit brugttilbud på et PX80, de sidste 1500,- er givet godt ud til en X10. For det første får du et nyt tv, med fuld reklamationsret. Dernæst får du DVB-C tuner, som du helt sikkert får brug for på et tidspunkt. Glem analog signal, fladskærme skal ha digitale signaler, for at yde det bedste. Det næste er, at PX80 ikke kan vise dyb sort, det kan X10 plus den har en tand bedre billedekvalitet. |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
Netop det er kun dvb-c tuner der gør en x10 bedre. Billedet er også bedre men du går helt skoven ved de andre modeller
Er helt enig med Kskruger har selv haft en px80 Redigeret af xcardman - 19-September-2009 kl. 08:14 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Helt enig! M.v.h. |
|
![]() |
|
thsv ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-August-2009 Status: Offline Point: 33 |
![]() |
Havde jeg dit valg efter at have prøvet med DVB-C på P42X10Y ville jeg helt klart investere i det billigere, brugte PX80, og så skifte om 2-3 år istedet. Jeg syntes faktisk osse, at billedet er bedre på vores gamle 37" PV-60 end på det nye, men det er jo nok en smagssag. |
|
![]() |
|
Firebird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2195 |
![]() |
TX P42X10Y er klart det bedste køb. Du får en noget bedre billedkvalitet med den indbyggede DVB-C tuner, og du får sikkert også en noget højere brugtpris når du sælger det engang, end hvis du køber det brugte PX80. Og nej, det er ikke kun tuneren der giver bedre billedkvalitet. Billedkvaliteten er generelt bedre på TX P42X10Y end på PX80. Desuden: http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=3156&zoneid=5 Dette er vel ikke uvæsenligt for dig som Stofa-kunde? (Der sker sikkert mere med tiden...?)
|
|
Venlig hilsen Firebird {;-)
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation. JVC X3 ? ? ? ? |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() |
P42X10Y koster nu 4989 kr hos El-giganten - Jeg ville absolut gå efter den model, specielt hvis Stofa vælger at følge YouSee og give det digitale signal frit. Man får jo også 2 års reklamation med i købet, som der jo ikke er med et brugt.
Men PX80 er absolut ikke et dårligt tv. |
|
![]() |
|
Bjarke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 923 |
![]() |
Ja det er satme billigt, og så levere de gratis i denne uge så hvis man bestiller idag er det inkl. levering...
http://www.elgiganten.dk/product/radio-tv/tv/TXP42X10Y/panas onic-42-plasma-tv |
|
Pana P50x10y - NAD T753 - NAD C272 - Dali Ikon7, Vokal2, Dali bagh.(Ikon W2 købes)- Ikon Sub - WDlive
|
|
![]() |
|
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
![]() |
Ja, nu skal de billige modeller væk fra Panasonics hylder Måske fordi modellen ikke har full HD og blæser m.m. ?? Prisen: Det er efterhånden prisen jf. hifipriser, og du kan være sikker på at Elgiganten ikke sælger med tab ![]() |
|
E.L.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |