|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Videofreaken ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2010 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() Sendt: 27-Februar-2010 kl. 17:02 |
Jeg står overfor at skulle på filmskole efter sommerferien, og i den forbindelse vil jeg gerne købe en laptop udelukkende til mit videoarbejde.
Jeg vil gerne have en laptop med Core i7 processor, minimum 8 GB Ram (gerne mere), og det hele må maks. koste Kr. 12.000,-. Jeg har set på forskellige computere, men da jeg ikke er computermand selv, har det været lidt forvirrende. Er der nogen her, som kan give mig inspiration til, hvad jeg skal købe? Videofreaken ![]() |
|
Per Johansen
|
|
![]() |
|
michael9000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2009 Status: Offline Point: 786 |
![]() |
![]() Ville nok vælge en Quad core processor, 4-8 GB ram og sidst men ikke mindst, en 7200 RPM harddisk.
|
|
![]() |
|
mictand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-August-2008 Status: Offline Point: 436 |
![]() |
Jeg ved godt den er dyrere, men jeg ville kigge efter noget i den her stil.
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?q=hp+elitebook&pid=778335 Bærbare med Core i7 er generelt lidt pebrede, så måske er det også en ide at overveje en core 2 duo i den højere ende. Du skal også sikre dig at du får en med et godt grafikkort, gerne et i den professionelle række. |
|
![]() |
|
Thomas_H ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 467 |
![]() |
Jeg ville ALDRIG kunne lave den slags på en laptop.
Jeg lavede en computer sidste år, der stadig kører som en drøm til HD-videoredigering. Core i7 930 12 Gb DDR3 Ram 80Gb SolidState disk til Windows (lidt for lille må jeg erkende) Asus GTX275 grafikkort Mit næste træk er en 160Gb SolidState disk som jeg kan smide det videoprojekt jeg arbejder på over på. |
|
--
mvh Thomas H. - www.thhe.dk |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() |
Du skal nok først finde ud af om I skal bruge PC eller Mac på skolen. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Deaster ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Maj-2006 Status: Offline Point: 150 |
![]() |
Efter godt og vel 1½ år har OP nok fundet ud af hvad han skulle bruge ;-)
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() |
![]() |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |