Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Jodder
Bruger
Oprettet: 10-Februar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 103
|
Sendt: 11-November-2004 kl. 14:14 |
Dem der har bestilt hos Technikdirect har i fået underskrevet garantibeviset uden forespørgsel, eller skal man bede dem om det ?
Dem der har bestilt her for nylig, hvor lang lev.tid har i oplevet ?
Mvh.
Kim
|
 |
DjonDjoe
Super bruger
Oprettet: 29-Juni-2004
Point: 266
|
Sendt: 11-November-2004 kl. 16:17 |
Man skal sende garantibeviset til dem efter man har modtaget den. De gør det ikke af sig selv og heller ikke uden man selv skal sende det ned til dem.
Fik at vide at min var sendt i tirsdags, og post.dk var med den i dag kl. 18, mens jeg ikke var hjemme Det bliver en træls arbejdsdag imorgen.
Redigeret af DjonDjoe
|
 |
kenxo89
Junior bruger
Oprettet: 29-Oktober-2004
Point: 46
|
Sendt: 11-November-2004 kl. 17:01 |
Eller fax forsiden og få dem til at underskrive denne for så at faxe tilbage - det hurtigste og sikkerste.....
|
 |
Kaose
Ny bruger
Oprettet: 05-November-2004
Point: 10
|
Sendt: 12-November-2004 kl. 12:03 |

Hey,
Fik min 520`er i går (torsdag) - den dutter bare !!!! (noget anderledes kram end Medion maskinen fra Aldi....................)
Bestilte fredag i sidste uge, fik mail på at den var pakket tirsdag, og torsdag stod den så på posthuset - det er til at leve med. Tilmed sender de mig en kreditnota på 23 Eur. da prisen er sat ned fra jeg bestilte i fredags - GOD SERVICE !!!
Mht. garantibeviset mailede jeg til dem om ikke de ville underskrive dette inden lev., det har de ikke gjort, så jeg tror jeg vil gøre som kenxo89 foreslår - man ved jo aldrig om man får brug for support.
|
 |
Beno
Bruger
Oprettet: 12-Oktober-2004
Point: 112
|
Sendt: 12-November-2004 kl. 12:08 |
Hej Kaose
Hvem har du bestilt hos i Tyskland??
Beno
|
 |
Jow1
Ny bruger
Oprettet: 27-Juli-2004
Point: 12
|
Sendt: 12-November-2004 kl. 12:17 |
Hej
Hvordan ser garantibeviset ud? Er det den gule seddel der var med maskinen?
Hold da op en god billed kvalitet - man kan jo faktisk ikke se forskel på alm fjernsyn og det optagede (har været vant til en billig video)
Jow1
|
 |
Kaose
Ny bruger
Oprettet: 05-November-2004
Point: 10
|
Sendt: 12-November-2004 kl. 12:23 |
Hej Beno,
Jeg har købt hos Tecknikdirekt.de (499 Eur. + 20 Eur. i forsendelse)
Kvik og proff. service !!
|
 |
Jodder
Bruger
Oprettet: 10-Februar-2004
Point: 103
|
Sendt: 12-November-2004 kl. 20:05 |
Hep hep, så er den også bestilt herfra....
Så..... technikdirect..... SÆT IGANG.. 
hygge
Kim
|
 |
nifo
Super bruger
Oprettet: 29-Oktober-2004
Point: 392
|
Sendt: 12-November-2004 kl. 20:15 |
Jodder skrev:
Hep hep, så er den også bestilt herfra....
Så..... technikdirect..... SÆT IGANG.. 
hygge
Kim
|
Netop modtaget for en time siden, bestilt hos Technikdirekt.de - stort :) - 3 dage tog det. (efter de kom på lager)
|
 |
Ivar
Junior bruger
Oprettet: 06-November-2004
Point: 63
|
Sendt: 13-November-2004 kl. 23:25 |
Jow1 skrev:
Hej Kaose
Jeg fik også en mail fra TD i går om at min maskine var afsendt - kan næsten ikke vente 
Jeg prøvede så (lidt for sjov) at skrive en mail til dem for at høre om de ville slå af i prisen da den jo blev sat ned til EUR 499 i forhold til de EUR 522 jeg skulle give for den excl. fragt. Det ville de gerne - jeg får EUR 23 tilbage .... fin butik!  |
Så skal jeg måske nok høre med Digital4U's Internet Shop om de også vil nedsætte prisen fra de 4.710,00 jeg måtte betale på posthuset i dag,,,
|
Mvh
Ivar Madsen
|
 |
haug
Bruger
Oprettet: 27-Oktober-2004
Point: 53
|
Sendt: 15-November-2004 kl. 09:13 |
Hej Alle,
Fik også bestilt en 520H hos TD d. 11 nov. til 499EU.
I lørdags d. 13. kl. 10 sprang jeg min akillessene (den i hælen) under en fodbolds kamp.
Igår søn kl. 17 blev opereret og ligger nu herhejmme med benet i gips, og kan se frem til uger på krøkker.
så jeg håber snart at få en mail fra TD om at den er pakket og sendt. Så har jeg da den at lege med.
PS skal have købt nogle DVD skiver, nogle RW i første omgang. Er det ligegyldigt hvad man køber ?
mvh haug
|
 |
Lars
Administrator
recordere.dk teamet
Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15694
|
Sendt: 15-November-2004 kl. 12:27 |
Hej Haug
haug skrev:
PS skal have købt nogle DVD skiver, nogle RW i første omgang. Er det ligegyldigt hvad man køber ? |
Mht. benet, så rammer det da vist meget godt ordsproget "at intet er så skidt at det ikke er godt for noget" 
Nå, men tilbage til dit spørgsmål. Pioneer er ikke specielt kritisk med valg af medier, men Verbatim er altid godt. Køb 4x hastighed for bedst udnyttelse af Pioneerens kapacitet.
/Lars
|
Ansvarshavende redaktør. Webmaster, recordere.dk
|
 |