|
|
Besvar ![]() |
Side <1 8910 |
Forfatter | ||
NIKKO ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2004 Status: Offline Point: 172 |
![]() |
|
De eneste to recorder-mærker, der har "ægte" Europagaranti på 1 år er SONY og Philips. |
||
![]() |
||
jr00 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-December-2004 Status: Offline Point: 79 |
![]() |
|
Vil det sige, at der ikke er noget der har fået repareret deres maskine i DK selvom den er købt i Tyskland? |
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Hej jr00
Jeg har ikke hørt om nogen. Omvendt, så er Pioneer modellerne meget meget driftsikre - det er ganske få som ender på værksted i reklamationsperioden. Hvis det er en DVR-520H du er på jagt efter, så har du set at den lige nu fås herhjemme til en pris der konkurrerer med de tyske, ikke?
/Lars
|
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
![]() |
|
Nå, så man skal vælge en Sony (eller Philips), hvis man vil have Europagaranti. Da jeg snarligt skal flytte til Norge kunne jeg godt forudse problemer hvis en defekt DVD/HDD optager skal sendes ind og ud af Norge (Hvorfor h...... er de heller ikke med i EU
Ja, 4000,- inkl. dansk moms for en 520H med 3 års garant er da i hvert fald billigt (vides det om den er regionfri?). Så må jeg bare håbe den ikke går i stykker, hvis jeg køber med en Pioneer. Sådan er det selvfølgelig med alt elektronik Redigeret af jr00 |
||
![]() |
||
kenxo89 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
![]() |
|
Har fået følgende mail fra Pioneer - da jeg skrev til dem om europa garantiordning: Garanti er altid en sag mellem forhandler og køber. Så med det i andre skriver bliver jeg lidt forvirret
|
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6685 |
![]() |
|
Hvis forhandleren ikke udfylder et "europareklamationskort" har man ikke et, der kan sendes ind. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja, jeg er også forvirret, står der ikke noget om europagarantiens betingelser på "europagarantikortet"? |
||
![]() |
||
HenrikH ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 733 |
![]() |
|
Jo som der bliver nævnt længere oppe! Få underskrevet garantibeviset og send det ind sammen med kopi af faktura så anviser Pioneer et dansk værksted! At Lars, ikke har hørt om nogen, der har fået rep. deres Pio i DK skal ikke læses som det ikke er muligt, men at der blot endnu ikke er nogen, der har haft behov for det - og det er da meget bedre end at det kan lade sig gøre (pga produktets gode kvalitet) Redigeret af HenrikH |
||
mvh
Henrik |
||
![]() |
||
![]() |
|
Tak, så har de altså europagaranti - der står ellers ikke noget på deres hjemmeside om det. |
||
![]() |
||
HenrikH ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 733 |
![]() |
|
Selv tak Garantibeviset er trykt på en indlagt "folder" på noget der ligner genbrugspapir - du ved de "foldere" man ofte smider ud, da de normalt ikke skal bruges til noget.
|
||
mvh
Henrik |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 8910 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |