|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
superkdx ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1069 |
![]() |
Til jer begge.. Ja kender godt 9830 som er et vildt fedt tv.. som jo også har alt hva, man nu ska bruge... På hvad for nogle tyske sider kan man finde, det dejlige tv 9631, når det nu kommer på lager...? Hva kommer det andet tv til at koste ca i tyskland..? Det der er en generation bedre end 9631..
Kennet... |
|
![]() |
|
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
Jamen 98301er der ikke nogle der ved hvad kommer til at koste i europa. topmodellen på 42tommer i lcd har en liste pris på 4000 $ men hvad det bliver i europæiske priser er ikke nemt at vide, vel Lahan Du kan se dit her http://www.unserkleinerpreis.de/pinfo.php?pID=29262 og her Og her
Redigeret af Bendix - 30-Marts-2006 kl. 23:05 |
|
![]() |
|
superkdx ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1069 |
![]() |
hey.. mener du ik, at vi ik ved hva 9831 kommer til at koste..? 9830 er jo kommet ud.. som er et superfedt tv.. |
|
![]() |
|
![]() |
Nu troede jeg jo det var, et plasma tv det der philips 9631..? Men det er et lcd, efter hva de skriver på alle sider.. Fordi hælder mest til plasma, da de ik er så lyse i farverne, og er bedre når det er store tv, man ska se på.. efter hva jeg mener.. Men hva er bedst plasma eller lcd..? |
|
![]() |
|
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
Jo jeg mendte selvfølgelig 9831 9631 er et plasma tv Det er svært at sige hvad er bedst, man kan næsten ikke stille det op på den måde, jeg hælder mest til Lcd men det er jo en smagssag jeg er ihvertfald glad for mit Lcd 9830, men jeg bruger det også til spil og dvd i high definition. men efter sigende skulle plasma være bedst til alm tv, dog synes jeg at Lcd er kommet godt efter og jeg mener ikke at der er den store kvalitets forskel. Men det er bare sådan mit øje ser det |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
Plasma / LCD svært at vurdere hvad som giver det bedste billede. Generelt synes jeg at jeg har oplevet at de billige LCD modeller var dårlige. DE havde slør samt dårlige farver. De dyre som f.x. 9830 synes jeg er mindst ligeså gode som plasma. DE nye modeller skulle være endnu bedre end 9830, med bla ClearLCD. Så jeg er også mest til LCD. Vi tror at priserne på de nye kommer til at ligge på ca: 42pf9831 = 4000€ +/- 11% Det er dog kun nogle gæt udfra en masse surfen på tyske hjemmesider. Priserne i DK bliver sikkert skyhøje, men sådan har det altid været. |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
Hvordan klarer 9830 sig med spil/PC ? Det har jo ikke 1:1 pixelmapping ? |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg bruger det nu ikke meget, men når mine brødre kommer på besøg, så sidder de hele natten og spiller Worl of Warcraft online på det, og det ser sgu mega godt ud, lige så godt som på min xbox360 så jeg er meget tilfreds. Hele skærmen bliver fyldt ud, jeg har sammenlignet med skærmen fra pc til tv og det er akkurat det samme billede den laver, man mister altså ikke noget billede når den er sat til tv. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |