recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køb af Playstation 5
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Køb af Playstation 5

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
DanielPT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 743
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanielPT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Køb af Playstation 5
    Sendt: 21-Oktober-2020 kl. 09:27
Jeg har sku fået godkendt en stor julegave :D 
Men hvor skal man forudbestille for at være mest sikker på at få den?
proshop.dk ?

Takker!
Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2020 kl. 12:34
Du er for sent ude til at kunne få en på udgivelsesdagen.
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2020 kl. 13:31
Tænker Proshop og Elgiganten vil være gode bud.

Har mega dårlig erfaring med Power.
SmileSmileSmile
Til top
karkov Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 469
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér karkov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2020 kl. 19:22
i morgen på bilka.dk eller br.dk de sætter lidt til salg mellem kl 12-13
Til top
vclarke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 738
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vclarke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2020 kl. 12:53
Og det kunne selvfølgelig ikke lade sig gøre. Efter at have trykket "prøv igen" en million gange, kom den endelig i kurven og efter at have trykket "prøv igen" endnu en million gange ved levering, blev den så endelig udsolgt...
Til top
Redcap Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 19-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 40
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Redcap Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2020 kl. 19:25
Oprindeligt skrevet af vclarke vclarke skrev:

Og det kunne selvfølgelig ikke lade sig gøre. Efter at have trykket "prøv igen" en million gange, kom den endelig i kurven og efter at have trykket "prøv igen" endnu en million gange ved levering, blev den så endelig udsolgt...

Havde samme oplevelse, blev mega glad da jeg endelig fik den i kurven men mega skuffet da leveringen ikke kunne gå igennem
Til top
vclarke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 738
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vclarke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2020 kl. 20:38
Sony burde ha’ tilbudt de første leverancer til eksisterende plus-kunder, det ville ha’ minimeret ågerpriserne fra spekulanterne.
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2020 kl. 08:31
Oprindeligt skrevet af vclarke vclarke skrev:

Sony burde ha’ tilbudt de første leverancer til eksisterende plus-kunder, det ville ha’ minimeret ågerpriserne fra spekulanterne.

Hvordan det? Der vil nok altid være nogen der forsøger at tjene lidt ekstra når udbuddet er lille. 
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2020 kl. 08:47
Oprindeligt skrevet af DanishCanadian DanishCanadian skrev:

Oprindeligt skrevet af vclarke vclarke skrev:

Sony burde ha’ tilbudt de første leverancer til eksisterende plus-kunder, det ville ha’ minimeret ågerpriserne fra spekulanterne.

Hvordan det? Der vil nok altid være nogen der forsøger at tjene lidt ekstra når udbuddet er lille. 

Det er der helt sikkert, men ja det pisser også mit smålige og barnlige hjerte af, at det faktisk lykkedes at få op mod 10.000kr for en konsol, man aldrig har haft til hensigt at benytte, men blot tjene på:).
Må de brænde inde med dem;b.

Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2020 kl. 10:08
Oprindeligt skrevet af Bromberg5 Bromberg5 skrev:

Oprindeligt skrevet af DanishCanadian DanishCanadian skrev:

Oprindeligt skrevet af vclarke vclarke skrev:

Sony burde ha’ tilbudt de første leverancer til eksisterende plus-kunder, det ville ha’ minimeret ågerpriserne fra spekulanterne.

Hvordan det? Der vil nok altid være nogen der forsøger at tjene lidt ekstra når udbuddet er lille. 

Det er der helt sikkert, men ja det pisser også mit smålige og barnlige hjerte af, at det faktisk lykkedes at få op mod 10.000kr for en konsol, man aldrig har haft til hensigt at benytte, men blot tjene på:).
Må de brænde inde med dem;b.

Ja det er for latterligt, men undre mig over at nogen vil give over det dobbelte for den. Det fatter jeg så til gengæld heller ikke. Det er jo næsten lige så latterligt. Og Sony skulle måske overveje om de ikke skal trykke på turbo knappen og få seriøs gang i produktionen Wink
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2020 kl. 10:23
Oprindeligt skrevet af DanishCanadian DanishCanadian skrev:

Oprindeligt skrevet af Bromberg5 Bromberg5 skrev:

Oprindeligt skrevet af DanishCanadian DanishCanadian skrev:

Oprindeligt skrevet af vclarke vclarke skrev:

Sony burde ha’ tilbudt de første leverancer til eksisterende plus-kunder, det ville ha’ minimeret ågerpriserne fra spekulanterne.

Hvordan det? Der vil nok altid være nogen der forsøger at tjene lidt ekstra når udbuddet er lille. 

Det er der helt sikkert, men ja det pisser også mit smålige og barnlige hjerte af, at det faktisk lykkedes at få op mod 10.000kr for en konsol, man aldrig har haft til hensigt at benytte, men blot tjene på:).
Må de brænde inde med dem;b.

Ja det er for latterligt, men undre mig over at nogen vil give over det dobbelte for den. Det fatter jeg så til gengæld heller ikke. Det er jo næsten lige så latterligt. Og Sony skulle måske overveje om de ikke skal trykke på turbo knappen og få seriøs gang i produktionen Wink

Ja det undrer mig også at folk vil betalt den pris.
Men ja, med corona hængende over os er vi købelystne som aldrig før - worldwide, så der kunne dælme sættes nogle salgsrekorder vil jeg gætte på
Til top
vclarke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 738
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vclarke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2021 kl. 09:03
Er der snart nye forsyninger på vej?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu