|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
mougai ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 166 |
![]() |
|
den er blevet bedre end før men stadig højere end en alm. dvd men regn med omkring 30 til 50 øre for at se en film
|
||
![]() |
||
the-ripper ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-September-2007 Status: Offline Point: 29 |
![]() |
|
Hvis jeg vil kunne afspille blu-ray og få bare lidt ud af den bedre lyd der er på sådan en skive, hvilken afspiller skal jeg så investere i, nu hvor min receiver ikke kan dekode de to lydformater?? og hvad er bedst at satse på? hd dvd eller blu-ray? Redigeret af the-ripper - 10-Februar-2008 kl. 17:23 |
||
![]() |
||
MortenKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 751 |
![]() |
|
Det var da godt nok noget af et strømforbrug. taget i betragtning af en alm dvd's 30-40w Men okay, hvis man har råd til at købe film/leje film i BB, så skulle der nok også være til strømmen |
||
Panasonic TX-P50ST50
Panasonic dvd S53 NAD 356 BEE med indbygget DAC Sonos Connect B&W DM685 |
||
![]() |
||
The_Unforgiven ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 450 |
![]() |
|
Har du ikke et sted hvor man kan læse strømforbruget , jeg har tjekket Sony , men der står nada. En alm dvd og blueray er ca 30w.
The_Unforgiven |
||
![]() |
||
skipper ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 191 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
MortenKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 751 |
![]() |
|
føj-da-da-da
![]() |
||
Panasonic TX-P50ST50
Panasonic dvd S53 NAD 356 BEE med indbygget DAC Sonos Connect B&W DM685 |
||
![]() |
||
skipper ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 191 |
![]() |
|
Jeg fandt i en anden tråd at forbruget under spil med 40 gb udgave er omkring 115-130 w /Skipper |
||
![]() |
||
Halsted ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1086 |
![]() |
|
Det er en computer der er 10 gange kraftigere end en standard PC i dag, hvad havde i regnet med? Hvorfor, Morten, tror du den er så hurtig i opstart og load af BD film? Selvfølgelig bruger den meget strøm, når det er så kraftig en Cell processer. /Halsted |
||
![]() |
||
mougai ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 166 |
![]() |
|
den starter faktisk temmelig hurtig i forhold til dem jeg har set igang
|
||
![]() |
||
The_Unforgiven ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 450 |
![]() |
|
Hmmmm det er dælme meget. Men nu vil jeg ikke primært bruge den til spil , men til blueray , så er forbruget så det samme eller hvad ??
The_Unforgiven |
||
![]() |
||
Callie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2005 Sted: Vestamager Status: Offline Point: 563 |
![]() |
|
Du skal ikke regne med at ps3 kommer under 100W lige meget om du afspiller BD eller DVD. Mener jeg har læst, at forbruget ligger på 125W, men jeg har ingen kilde på det.
|
||
![]() |
||
jr00 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-December-2004 Status: Offline Point: 79 |
![]() |
|
Det er ikke helt rigtigt. Den maksimale bit rate er højere på blu-ray end på dvd, og lydsporene skulle som oftest ligge i fuld bit rate på blu-ray. Se: http://en.wikipedia.org/wiki/Dolby_Digital Hvor tydelig forskellen (på lydkvaliteten) opleves afhænger selvfølgelig af dit opsæt. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |