|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
M.W. ![]() Bruger ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 22-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
![]() Sendt: 30-April-2011 kl. 15:56 |
|
Jeg skal have købt mig en Playstation 3. Men hvor finder jeg den billigst i dk?
Umiddelbart er Komplett.dk billigst med 2.222 kr for en 320GB. Jeg har tænkt på at investere i MOVE også, udover startpakken, hvad bør jeg så købe? |
||
Morten Witzel
|
||
![]() |
||
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
![]() |
|
Jeg mener, at jeg gav ca. 2249kr. inklusiv fragt for 320GB hos CoolShop.
Der medfølger kun én Dual Shock 3 til PS3, så du bør måske købe en ekstra når du evt. skal spille med venner/familie. |
||
![]() |
||
Ponduus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
![]() |
|
Jeg kan se at Gamestop kører med et tilbud på en PS3 - 160GB, med fx Move Starter Pack oven i, til 2500,-
Udover det, så kan man vælge et ekstra spil (ud af en bunke på 6 forskellige) til 100,- oven i. |
||
![]() |
||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
|
PS3 + move + crysis 2 til 2600,- er nu ellers ikke at sige til.
|
||
![]() |
||
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
|
Vil lige indskyde at jeg synes 120 gb er mere end rigeligt til demoer og savegames samt filmtrailers.. Så hvis det var mig som skulle vælge, så ville jeg spytte lidt oveni og få en 160 gb med Move.
|
||
![]() |
||
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() |
|
Ja og hvis du har brug for mere koster en TB disk ikke så meget efterhånden.
![]() |
||
![]() |
||
M.W. ![]() Bruger ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 22-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
![]() |
|
ja det er selvfølgelig rigtigt.. måske man skulle tage den 'lille' og så bruge de sparede kroner på at købe en controller mere.. |
||
Morten Witzel
|
||
![]() |
||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
|
Køb endelig en controller fra udlandet. De koster omkring 500kr herhjemme..
|
||
![]() |
||
![]() |
|
349 hos komplett.dk hvor jeg havde tænkt mig at bestille resten fra.. 1.999 for konsol og 399 for move starter sæt. hvor køber man egentlig spil billigst og er der regionskode på dem? jeg kan huske for år tilbage hvor jeg havde en ps2, der var der mange penge at spare ved at handle hos engelske forhandlere. |
||
Morten Witzel
|
||
![]() |
||
Ponduus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
![]() |
|
Der er stadig mange penge at spare ved at handle ved engelske forhandlere. Der er ingen regionskoder på Ps3-spil, så du kunne faktisk købe dem i USA. Det eneste du skal være opmærksom på er DLC. Langt, langt de fleste spil fra UK fungerer dog med DLC købt fra den danske PSN Store.
Min primære side er www.amazon.co.uk Brug fx denne http://www.playspot.co.uk/ til at finde priser på spil.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
tak for jeres input, jeg har idag bestilt 1 stk 160gb ps3 + move fra komplett.
og købte gran turismo hos en anden butik der lod til at have den på lager.. sidst jeg spillede playstation var på projektor og 100" lærred, så 50" kommer nok til at føles lidt småt, men jeg forventer at grafikken er MEGET bedre. :) |
||
Morten Witzel
|
||
![]() |
||
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
![]() |
|
Lige til orientering hvis man vil have en "billig" controller i en fysisk butik: Gamestop sælger nu Dual Shock 3 til 399kr. Det er stadig noget billigere end Fona, Stereo Studio, Elgiganten, Expert m.fl. som sælger dem til 499-549.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |