|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
999666 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 05-Januar-2009 kl. 23:18 |
Hej Er der nogen der har haft held til at købe en Pure Evoke Flow på en Engelsk hjemmeside? Jeg har prøvet flere forskellige hjemmesider bla. butikker på ebay og amazon, men det ser ikke ud til at de har tilladelse til at sælge uden for UK!!! Kan dette virklig passe? eller er der nogen som kender et sted den kan købes? |
|
![]() |
|
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
![]() |
Se om ikke en af disse forhandlere vil sende til DK - HER
|
|
![]() |
|
999666 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Nope ikke muligt hos nogen af dem heller.. Andre forslag??
|
|
![]() |
|
tonnyb ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 123 |
![]() |
Jeg fik købt 2 steder i England.. Så har en ekstra hvis det er.. Er så super glad for den.. Kom med dit prisforslag.. Har sat den til salg her inde for 1500 kr. inkl. levering.. Men var stort set umuligt at finde steder som vil sende.. |
|
Lykkelig ejer af LG 42 PC1R, HK AVR-2000, JBL L8, Playstation 3 320 GB, Qnap TS-109 II
|
|
![]() |
|
tonnyb ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 123 |
![]() |
Jeg sælger nu min ekstra Pure Evoke Flow for 1300 kr. grundet den nye lavere kurs på den engelske pund.
|
|
Lykkelig ejer af LG 42 PC1R, HK AVR-2000, JBL L8, Playstation 3 320 GB, Qnap TS-109 II
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |